Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Noemi erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Vier Monate für die Anden Länder

anna 1173963126000
juhu es güt nüm lang und unsere wältebummler isch widr zrugg dä itrag wird wohl erscht widr vo basel us gläse! ich freu mi so

no e gueti heimreis!!

Eric 1173873651000
Wie scho es paarmol gseit: "Super tolle Bricht" Ich freu mich scho euch am Wucheändi vilicht wieder emol z'gseh und richtig usquätsche z'chönne.

LG Eric
marie 1172791892000
hallo,

habe gerade den euren bericht aus paraguay gelesen!
ich war vor 7jahren auch mit meinem vater in paraguay und muss sagen das uns das specktackel erspart geblieben ist mit den kontrollen, da uns vom flughafen ein guter freund von meinem dad abgeholt hat und wir nicht mit dem bus fahren mussten. habe sehr viele verwante dort, in einem dorf das volendam heist, dort wohnen zum größten teil deutsche auswanderer. meine eltern haben auch eine sehr lange zeit dort verbracht, bis sie schlisslich alles dort verkauft haben und wieder nach deutschland gezogen sind!!!! mir hat es dort sehr gefallen, nur es war leider ein kurzer aufenthalt von 4wochen! fahre aber auf jeden fall nochma hin, muss bis dahin aber noch nen bisschen spanisch lernen!

so wünsch euch noch viel spaß beim reisen!!!

LG marie

Eric Handschin 1172566899000
Hoi, ich bis emol wieder dr Eric
E super Reiebricht, hän dr do gschribe, ich bi gpannt, uf die nöggschte Bricht vo dir Andres (Dehei gits denn aber e Diaobe (biiiittttteee)
Ich hoff der hesch no e gueti Räschtreis und blibsch gsund.
Ganz liebi Grüess Eric
Noemi Strahm [?] 1171296492000
Hallo liebe Leute,
Hier eine kurze Information vom Autor. Da ich jetzt dann mehrheitlich in Nationalpaerke mich herum treibe, und im Zelt schlafen werde, kann es sein, dass Ihr ein bischen Geduld haben muesst, bis die naechsten Berichte zum lesen bereit sind. Doch sie kommen, keine Angst. Ich bitte um Verstaendnis, und mit besten Gruessen, euer Andres.
Ursula und Ueli Strahm 1171058669000
Wir freuen uns sehr über die weiteren Berichte
und wünschen Ihnen weiterhin alles Liebe und Gute, schöne und erfahrungsreiche Erlebnisse und Eindrücke. Wir reisen in Gedanken weiterhin mit.Ganz liebe Grüsse von der Burgunderstrasse.
chrisma 1170286712000
So ihr zwei hibsche, ändlig schaff i's doch au mol no mi in eurem Gäschtebuech z'verewige. Will jo schliesslig nid, ass dr Andi mir in de nächschte Mail wieder s'Täschli voll hült.
S'isch immer wieder luschtig do euri Erläbniss noche z'läse und so weiss mr au immer, dass ihr no am läbe sind.
Wänn mr do so liest was ihr so erläbed, wird mr fasch e weneli ifersüchtig und wäri au gern mit euch unterwägs.
So jetzt han i mi Pflicht erfüllt und kha mit guetem Gwisse ins Bett.
Hasta luego amigos.
Buefi und Juan i juan 1169373933000
hallo min juan i juan, du luschtige welte bummler!!! S'isch sunntig morge in Moutier und mir amusiered üs herrlich ab dine reisebricht (s'mami liest mer si vor, ich hock gmüetlich näbe dra bi ebe grad im moment sälber z'fuul zum lese;o)) Mir freued üs für dich dass ihr so viel tolli sache erlebed.
Aber ich ha eigentlich e frog... wenn chunnsch endlich wieder moll zruck???? ich ha mängisch s'g'fühl du blibsch irgendwie s ganze lebe döt mit dine Affe, krokodil und schlange und tolle farbige pulli !! hihihihi )))))))
fertig jetzt mit de witzli... ich find das so toll wie du das machsch, würds au am liebschte mache aber ebe fehlt mer sicher de muet und au d'zyt und eventuell au s geld haha ;o)
Also tschoueli tschou min liebe juan i juan...
asta la vista!!! alles guete und bis bald hoff i !
Marilène 1169198625000
Lieber Andres.Danke für Deine Karte v.Machu Picchu.
Klar verfolge ich Eure Reise!und es ist so als wäre ich dem elenden Hagendorner Nebel entflogen um mit Euch zu trampen.Mit Vergnügen lese ich von Kultur- Städten,Bergen,exotische Tiere und Pilzen(die sogar in Badestuben wachsen können).GutsNeus&Gruss Marilène
anna 1168557407000
so ich bi witrhin euri bricht flissig am läse!witr so und noemie: vill muet no bi witere schlange,fröschli etc

ganz liebi griess usem stürmische basel

anna
Nadine 1168286998000
Hey ihr zwei!!
ich hoff es gfallt euch immr no!! und hoff ihr chömet gsund widdr heime!! also scheeni zyt no euch zwei!

nadine
valparaiso University 1167079503000
look up Ken Faar in the American AID office
Dini Gotte 1166393195000
Liebi Noemi, ha ändlich emol dini Reisebricht gläse. Du hesch jo e rächti Portion Humor! ich wünsch dir witer vil tolli Erläbnis und guete Muet. in ere Wuche starte mir üseri reis nach Brasilie. Au dört chönnts rächt abenteuerlich zuegoh, und ich bi jo nümm 20! Aber ich freu mi riesig uf dr Felipe.
Alles Liebi und Gueti au Dim Reisegfährte Dini Gotte
Martin 1165477031000
Sali Noemi

Ha doch au mol chli miesse über di reis läse Machs witerhin guet und schriib alles so informativ uff Lg, martin
Annette 1165269084000
Hallo Andres und Noemi,

Ich lies au immer gspannt was Ihr so erläbet und freu mi dass es Euch im so guet goht (wies tönt). Ich hoff es goht so witer und bi gspannt uf die nägschte Bricht und Föteli!!!!!

Griessli, Annette V.
anna kissling 1165179018000
hei ihr beide!

bi ändlich drzue ko alli bricht nochezläse!dönt jo wahnsinnig spannend und intrssant!benied euch sehr!gniessed die zyt in volle züg
freu mi scho wenn dir widr in basel sin und mr dr andy ka mehr vrzelle!

ganz liebi gries sund passed uf euch uf!

anna (nid die vo vorhär)
Seline 1165077101000
Hallo Nini.. ha dir nur wider emol welle schriebe. aecht hammer dini Bricht. Vermiss di enorm. Gniess es aber no in volle Zueg!!! Ha di ganz enorm lieb. Dini Didi
Anna 1165069559000
Ciao Bella
Ich verfolge eure Reise anhand deiner Berichte und auch auf der Weltkarte. Echt beneidenswert. Ich hab das Gefühl dir gehts sehr gut in den Anden. Das freut mich sehr!!!
Warte gespannt auf weitere Berichterstattungen.
Dicke Umarmung...
Eric Handschin 1165067138000
Salamander mitenander. Es wirklig tolle Reisebricht und au witzig gschribe. I hoff, do kömme no mehr so gueti Biträg und wünsch euch witerhin alles gueti und e tolli Reis.
Au e Gruess an Andres
GLG Eric
Cathrine Steffe 1164554553000
Hey! Do wird me grad niidisch...! Vor allem wemä dehäi hockt und d`Sunne sit mehrerne Täg, bzw. Wuche nid xee het!!
Gniess es...
Liebi Griessli Cathrine
madeleine 1164205178000
Hallo Noemi!Super Reisebricht! schrieb wieterhin so! und no viel Spass uff diner Tour!Griesli Madeleine
seppli 1164180602000
ola chica!!!
so toll gseht dini reise us!!!! und du duesch dass au so lustig verzelle willicht muess i denn irgendwenn au mini geliebschti schwitz verloh zum e chli umereise ha di fescht gärn, bonne continuation Fritzli!!!!
bisous!
Noemi 1164059550000
Sehr viele Griessli au an di nätte Begleiter.
Mir freue uns scho sehr uf euri Fotene!!
Machets witerhi so guet wie bis jetzt (au mit kaputte Hose und ohni Pulli) Bis bald Mami, Papi und Schwöschterli Vonder Mühll
anonym 1164058916000
Wünsche Dir viel Glück und Abendteuer, geniesse deine Reise und komme wieder Gesund nach Hause
Gruss Kari
Seline 1163970941000
Poah!!!!!! NId die 1.!!!! maehhh!!!!! Bi froh,dass du guet akoh bisch. Und hoff, dass du mir den viel zeige kasch!!!!! Lieb di!!! Und vermiss di scho. Dini Schwoeschter Didi
carole 1163943217000
hallo!!! schön dass me dini reis uf dere sitte cha folge ha di lieb machs guet
bisous
di fritzli
Ursula 1163802787000
wir finden den Bericht sehr informativ und freuen uns auf Fotos. Weiterhin viel Glück für euren Event und liebe Grüsse