Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Alain erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Unterwegs in Südostasien

Nadine 1363241523000
Hallo Alain
Ich sitze hier in Madurai/Indien und plane gerade meine Reise nach Indonesien (im Verlaufe des Jahres...). Ich weiss, deine Berichte sind bereits ein paar Jahre alte, trotzdem haben mir wirklich sehr weitergeholfen und ich freue mich jetzt schon auf die Weiterreise. Gleichzeitig bekam ich ein wenig Heimweh nach Kambodscha, da war ich naemlich im Dezember 2011. Tolle Fotos, tolle Berichte, vielen Dank fuers Teilen und es Gruessli aus der Hitze Tamil Nadu's
anonym 1317652277000
schoener reisebericht, danke
Sanne Newe 1277641652000
Hallo Alain!
Freue mich gerade über deinen Reisebericht über Sumatra. Hatte eigentlich nur nach dem Namen vom Hotel (Carolina) gesucht. Bin selber an allen Orten gewesen und kann bei den meisten Erzählungen schmunzeln. Sind halt die typischen Indo- Erlebnisse- freu!! Habe selbst den Vorteil, dass mein Brüdenchen vor mehr als 15 Jahren dahin ausgewandert ist und in der kajak- und Raftinggeschivhte tätig ist. Somit die Locations vor Ort kennt. Zur Mail hat mich deine Geschichte gebracht, dass die Preise in Buckit Lawang fürs Trecking geregelt sind. Sind sie nicht, nur der Eintritt in den Leuser National Park ist festgelegt.
Ansonsten gilt wie überall dort: Freie Verhandlungsbasis. Aber die Guids in Buckit L. sprechen sich recht gut unter einander ab. Leider hat man als Hellhäutiger und ohne entsprechende Bahasa- Kenntnisse keine große Chancen wirklich zu verhandeln. Aber es ist ja trotzdem nicht wirklich teuer und immer ein Erlebnis.
Freue mich schon auf die nächste Tour darunter
Eine weitere Möglichkeit ist Pulau Banyak- nur mit Boot zu errreichen, keine Möglichkeit groß an Lebensmittel zu kommen, falls Versorgungsboot nicht rechtzeitig eintrifft, aber was die Seaturtles angeht fast einzigartig !!
Sumatra savages oder googeln unter oecoturism Sumatra
Sanne Newe 1277641606000
Sumatra savages oder googeln unter oecoturism Sumatra
Sanne Newe 1277641462000
Trotz all edem
Benno 1276991319000
Hallo Alain,
der Bericht war toll zu lesen.
Ich selber habe Thailand vor 4 Jahren bereist und war auch an einigen der Orte an denen Du warst. Und das beste: In 4 Tagen geht es nach Sumatra, was ja anscheinend das Highlight Deiner Reise war
Ein Tip von mir: Venezuela. So lange man einen Bogen um die Städe und insbesondere Caracas macht und sich in die Nationalparks verdünnisiert, ist dieses Land der Wahnsinn!!
Juhu!!
Gruß,
Benno
Antwort des Autors: Hallo Benno,

Danke für die netten Worte
Ich wünsche Dir eine gute Zeit in Sumatra.
Da bin ich doch fast ein wenig Neid auf......

Viel Spass
Karina 1257927985000

So - jetzt hän mir das au no erledigt, he!?! mir mien bald emol chli go feste in de Stadt - wär mol wieder zyt!! Mir hän di abschied gfiert, aber leider noni dini Rückkehr!!! (o:
Karina 1255611000000
he - ich wart immerno uf de letscht teil!?!?!?!
Antwort des Autors: Ich bi dra!!!
Das isch irgendwie dr schwierigsti Teil
Frederik H de Bruïne 1254754342000
Das muss eine schöne Reise gewesen sein. Mein Vater ist in Bukittinggi geboren. Aber ich wollte auf etwas hin weissen. Die Höllen von Bukittinggi haben eine schreckliche Geschichte. Bei der Bau die von Zwangsarbeiter unter Japanische Aufsicht sind circa 60.000 ums leben gekommen. u.a. befahl der Japanische Kommandant, jeden Abend, das eine der gefangene Zwangsarbieter aus der Hölle springen musste und zum Tode kam. Diese Zwangsarbeiter standen auch bekannt als ROMUSHAS.
Betrachten sie die Höllen auch von diese Seite. Suchen sie im Intenet unter Romushas und sie werden sehr schreckliche schicksale erfahren
MFG F.H. de Bruïne
Kurt + Sabina 1251745720000
Hallo Alain, dini Reisebrichte mit de schöne Föteli hämer inezoge!!
Mir wünsche Dir e gueti Heimreis.
Kurt + Sabina
surfergirl 85 1251363675000
Hey, chan di nume verstoh, dass dir indonesie so guet gfalle hät. ich han dmöglichkeit e längeri ziit nach jimbaran zgo. (südlich vo kuta) det bisch du doch au gsi. cha mer denn det surfe? nimm ebe mis surfboard mit. isch denn aber blöd, wennis mitgschleppt ha und det gar kei surfspots git. da mis board 7.6 inch isch (also keis shortboard) chani au nid mit dem ines taxi stiege und anen andere surfspot fahre. hät i jimbaran möglichkeite zum chli surfe?
hoffentli chani vo dinere erfahrig profitiere
danke
Antwort des Autors: Hey Surfergirl 85,
uf dr suedliche Site vo Bli chame eigentlich ueberall Surfe. Im Internet gits Details zu de Surfspots. Um mit em Brett vo A nach B zcho mietet me sich e Mopet mit Halterig fuers Surfboard. das goht glaub ganz guet. Mache uf jede Fall alli so doert.

Vill Spass
vera 1251214060000
salut alain
hans au endlich mol gschafft, din reisebricht z läse..hei das isch ja hammer was du alles gsehsch und erlebsch, bin also scho gad bitz iversüchtig wünsch der na meega vill spass uf dinere witere reis und bis bald wider mol in walecity bisous vera
Antwort des Autors: Hey Vera,
freut mi dass au mol inegluegt hesch.
Bis Bald mol im Winter

Griessli Alain
Gisela H. 1251143320000
Bald gitts wieder Hörnliuflauf, Suurbroote, Chäsfondue, Raclette, Waie, Härdöpfelsalat..... stattt Kakerlake. Gäll das macht dich gluschtig?
Griessli uss dr Heimat.
Antwort des Autors: Allerdings, uf das alles freui mi scho!!!
Bis bald
Benjamin 1251115390000
Hi Alain,
habe deinen Reisebericht über die Jungle Tour in Thailand gelesen.Hört sich sehr gut an, würde gerne die gleiche Tour machen und würde mich freuen wenn ich dich per mail noch ein wenig mit Fragen löchern könnte.
LG Benjamin
Antwort des Autors: Kein Problem,
du kannst unter der Rubrik "Autor" eine Mail an mich schreiben.
Gruess
beatrice Schweizer 1251046474000
Dangge! Isch sehr ydruecklich was ueber Kambodscha verzellsch und au d Bildli derzue sind WOW! Vor allem die naette Kakerlake haen-mers a-to. Ich freu mi, wenn i denn die ganzi Sammlig an Fotos doerf gseh und vo Dir in persona dr Bricht derzue ghoer. Gisela het mer die Ruckreisedatum gseiht. Allzulang mien mer jo nuemm uff Di warte. Zieh Dini letschte Reisetaeg no voll ine und due die tolle Erlaebnis dopplet gniesse. Alles Liebi - Gruess Bee
Antwort des Autors: Hey Bea,
Jo goht nuem lang denn bini wider dehai.
Mache mir denn mol e Foti Obe, Ich cha dir aber sage: Das sinn sau vill!!!

Liechti 1250947161000
Hey Junge... hoff bi dir isch alles klar ? Ha scho mega lang uf di Kambodscha-Bricht g'wartet, aber es het sich glohnt, vorallem die Täg im Waisehuus gsehn dr Hammer us ! S'nögstmol bin ich denn au dabei...

Hey also, gniess no dini letschte Täg und bis bald... Gruess, Liechti
Daniel Ebi 1250142104000
Hallo Alain
Bei mir macht sich auch langsam der Feriendrang breit. Sind halt schon lange nicht mehr für länger weg gewesen. Durch einen Unfall konnten wir unsere Ferienpläne dieses Jahr nicht einhalten. Mit deinem Bericht machst du uns auf jeden Fall "gluschtig" auf Asien!
Finde es super das du die Reise machst und vorallem darüber berichtest.
Gruss aus dem Aptus Team.
Dani
Antwort des Autors: Hey Dani, toll vo dir zhoehre.
Ich bi im Moment grad wider in Koh Tao am Tauche.

Griessli in d Medartis
Beatrice Schweizer 1249466767000
Eiversuechtig? Pppphhhhhh-was ist das?????
Ich ha nochwievor e sau Freudeli, dass es guet hesch und so viili tolle Plaetz entdecksch. Ha au emol e Frosch als Zimmerfruend gha, ha-nen gmolt, mit em gredet bis zu daem Tag wo-ni gmerkt ha, dass Bungalow-Tuere nit eso guet uffgoht...... Dr Frosch isch denn relativ flach gsi und ich ha richtig ghuelt so leid het er mer do.......
Gruess und Schmutz
Bee
peter weisskopf 1248876572000
Hallo Alain
Habe von Matthias den Link erhalten.
So wie ich auf dieser Seite lesen kann fühlst du dich sehr gut. Find ich toll. Ich wünsche dir weiterhin viele schöne Erlebnisse und viele neue Freunde. Mit deinen Fotos bringst du auch einen Hauch Fernweh in mein Büro.
Gruss
Peter
Antwort des Autors: Hey Peter, freut mi vo dir zhoehre.
Jo goht mir bestens do, ha vill Spass und seh vill Interessants.
Liebi Griess in d Medartis
Karina 1248861394000
Hey Alain, hoff dir gohts guet? isch witzig di bricht....mir chömme es paar Bilder sehr bekannt vor!! Erdbeerplantage!! De hammer! Bechum grad luscht!! hesch en au mitem Salat probiert, schmeckt au super!! Und Georgetown het dir gfalle? Ha dört die beste Samosas gässe!!
also du, wünsch dir no viel spass...

Liebe Gruess Karina
Beatrice Schweizer 1248845383000
Sali Alain, ich ha d Aerdbeeri und dr Tee zaemme mit Dir gnosse! Dini Frisur gfallt mer sehr guet, saag emol hesch zue gno oder isch das dr Schweiss wo s' T-shirt so usfuellt? Schmutz und Griessli us em summerliche Muenchestei Bee
Antwort des Autors: Also i hoff eigentlich dass i abgnoh ha. Aber kei ahnig??? Ich glaub das sin alles neui Muskle wo du do meinsch!!!

anonym 1248070799000
Salü, Alain

dir geht es gut, gell? Dafür, dass du anfangs nicht gewusst hast, wie lange du bleiben willst, hast du es schon lange ausgehalten. Weiter so!
Wünsche dir viele einmalige Eindrücke und sende viele Grüsse von allen Aptus-Entwicklern.
Jürgen
Antwort des Autors: Hey Juergen,
jaja mir geht es bestens. Freut mich sehr von Dir zu hoehren. Natuerlich auch von mir liebe Gruesse an alle in der Medartis. Ich hoffe dass meine Karte angekommen ist.

Liebe Gruesse aus Georgetown
Liechti 1248007820000
Hey check, ich bi jetzt scho wieder voll nidisch, wär nur zu gärn wieder unterwägs ! Aber freut mi das'd ä gueti Zyt hesch... gniess es !! Bis bald...
Gruess
Liechti
Karina 1247661544000
Hey Alain, ich hoff dir gohts guet!? ha grad gseh, dass du in dCameron Highlands gosch!! ich bi au dört gsi, isch echt de hammer! georgetown het mi garnit überzuügt, aber evtl. sind mir am falsche Ort gsi, ha ebbe scho sehr viel guets khört kha drüber!! Naja, ich wünsch dir viel spass!!! muesch unbedingt e Strawberry Drink neh in de Cameron highlands, aber das chasch eh nit überseh, git eso viel vo dene!!! (o;

Gniess dini zyt no...

bis bald

Liebe GRuess Karina
anonym 1247642615000
Hallo Neffe! Gaell Singapore isch gigantisch - und soooo suuuuber.... Hesch au imene Dormitory in dr Benkulen street gschloofe? Das isch bi mir damals s billigscht gsi und ich ha ersch no sautolli Kontaekt gschlosse. I bi gspanne wo Di dr Waeg als noechschts aanefiehrt. Du weisch jo, in Malaysie wartet immer no Georgtown uff Di mit unter anderem dr Pfaerderennbahn, d Malaysier (generell d Asiate) sind jo total wettsuechtig.......oder die schoene Highlands mit de schoene Orchidee oder de Kaffiplantage vo de ryche Kolonialischte. Gib Dr wyterhin Sorg und hebs guet. Keep on shake-it, Babe! Gruess Bee
Antwort des Autors: Hey Bea, Jo Singapur isch Gigantisch. Aber au Gigantisch tuer!!! Ha denn aber doch no e guenstigi Unterkunft gfunde.
Im Moment bini grad in Melaka. Dr naechst Stop werde d Cameron Highlands si, und denn vermuetlich Georgetown.!
Also bis bald mol
liechti 1247565471000
Hey check, alles klar ? Ich hoff du hesch di scho an's allei reise gwoehnt und chasch es voll gniesse ? Ich bi jetzt erst sit ä paar Tag deheim, aber ich bi scho wieder nidisch uf di... die letschte 7 Mönet sind eifach so unbeschwert gsi !

Ah und ich ha mi no fuer die geile Zyt mit dir welle bedanke, isch echt dr Hammer gsi und ich bi uf jedefall jederzyt dabei so öppis wieder z'mache... wünsch dr no viel spass und bis bald emol ! Gruess, liechti

Hey also,
Antwort des Autors: Hey Alte, jetzt chasch bi mir im Reisebricht chli mitlese. Und ich gib s beste zum di e chli nidisch zmache. Das mache mir uf jede Fall nomol irgendwenn!!!

Gruess us Melaka
Tanja 1247054391000
Ciao Alain, noch bald 1 Monet deheime beni ändli mol dezuecho, din Brecht z läse. Hätt en gschider ned gläse, jetzt möcht ech au grad weder uf indonesie cho. Hey, gnüsses no, vell spass bem surfe.
Gruess vo de Tanja us Lozärn
Antwort des Autors: Hey Tanja, toll dass du au drigluegt hesch.
Wuensch euch beidne no e schoene Summer

Priscilla 1246887492000
...öbs wohl e Zämmehang git vom Kaffi zum Fieber?...aso i blib mol bi mim Instant. Drugg di härzlich!
Antwort des Autors: Waer weiss???
Gisela H. 1246800635000
Uebrigens das Tier wo die Kaffibohne frisst und wieder ganz ussscheidet, heisst Luwak und isch e Schlichkatz wo uf Bali läbt. Bi uns cha me dä Kaffi au kaufe, er koschtet öppe Fr. 120.-- /200 Gramm. Also gwöhn di nid dra.
Gisela H. 1246796823000
Was? Shrimpfischer? Ich ha doch Shrimps gar nid gärn, ich glaub mir müend denn do drüber no rede. gäll? Griessli
KK 1246196338000
lingi!
alles klar in ubud?! mir chöme ändi sept für 3 wuche abe!! denn bisch allwäg nüm in indo oder?!
de powder chunnt erst im novämber vo däm här würds scho dinne ligge
LG
KK 1245879124000
junge!! isch de de hammer, rudies bar 24/7 medium or strong sir?!
fette shit
bis bald
Gisela H. 1245432390000
Das freut mi natürlig sehr, dass dir s'Läse so vill Spass macht. Ich wär jetzt au gärn e bitz an dr Wärmi, bi uns isch es saukalt - numme 15 Grad.
Gruess vo Therwil
Antwort des Autors: OK, ich schick euch e paar Grad uebere
Mir haenn do grad e paar zvill!!!

der junge mit der Holzkette 1245325973000
immer no am Läse...sooooooooooo geil und au ich bi sooooooo nidisch!!! Gniess es, jedi Minute Alte!! Dini Bericht sin dr Hammer, kas mer guet vorstelle, wie relaxed ihr s`händ.....news: ab 01. Okt bini arbetslos
M 1245240387000
Sali Alain,

traumhafti tauchgäng und immer am chille...
also mir häns do bi uns viel besser
gniess dini zyt, ich bi flissig am mitläse.

Matthias
Antwort des Autors: Freut mi dass au am Mitlese bisch.
Haenn ihr jetzt eigentlich scho zueglet?
Oder immerno in Bretzwil?

Gruess us Ubud (Bali)
JJ 1244658221000
Hey Alain,

sexy dini reduzierti Wulle
Ha vor 2 Wuuche au zum Coiffeur müesse; has eifach nümme usghallte. Bi für 5 Tääg in Peniche Portugal gsi mit em Raffi und em Chrigi Messner go Surfe. Isch no geil, sogar wenn de hart duregspühelt wirsch! Peace und no e schöni Zyt.
Jan

PS: Bi immerno mega nidisch
K 1244650233000
Hey Lingi!!!
jetzt hani de fehler doch gmacht und bi uf di bricht xxxxxxist mi grad voll ah du chillsch genau det wo ich vor 7 mönet gsi bi.... gits jo nid. freut mi das es dir guet goht und das de au bits uf de crazy liechti ufpassisch
gosch mit em boot zrugg noch lombok? mir chöme im septämber für 3 wuche abe!!! i nim de karli no mit so wies usgseht und denn luege mrs mol ah
alora, holsch dr kei sunne brand und rock on!!
gruess, K

ps. in labuan bajo hets uf em hügel e chleini bar mit life band!! the place to be i däm cäffli
Antwort des Autors: He das waer jo no geil wenn mir uns do wuerde treffe. Wo denn?
Die Bar mit de Lifeband henn mir au scho gfunde
Gruess vo de Gillis
beatrice Schweizer 1244436843000
Dr Peti isch uf de Gilli Gilli go tauche, sig au super und ich bi go schnorchle (au genial). Viel Spass witerhin und take care. LoL Bee
Gisela H. 1244095159000
Toll din neue Hoorschnitt (er hät no e bitzeli chürzer dörfe si) Mach bald emoll e Föteli drvo uff dini Reisebricht-Sitte. Griessli
alex 1243590915000
bi immer no flissig am läse und gniesse !!!

ich hoff es goht dir guet und du tanksch neui läbensenergie...take care!

der junge mit der holzkette
Antwort des Autors: Hey Junge mit der Holzkette, Merchi fuer din Itrag. Jo es goht mir bestens do und i bi voll am Gniess!!! Drum choeme au mini Bricht e chli zu churz, aber i schaff dra. Im Moment bini grad in Komodo (Indonesie) am tauche. Isch voll dr Hammer do. gester sinn mir mit ca. 8 Fette Mantas 5m!!! gsi go Tauche.
Freut mi echt dass du am lese bisch. Und hoff bi Dir isch au alles i.O. au wenn mir jetzt halt nid Meister worde sinn
Haenn ihr jetzt eigenlich scho Zueglet? Wenn jo gib mir mol d Adresse dure.
E Gruess an alli
See You
Beatrice Schweizer 1243363405000
Hi Alain,
ich ha no huet Kontakt zu Reisefruendschafte wo jo bereits 25 Johr zrugg ligge.Gueti Mensche ztraeffe isch naebscht de tolle Land- und Leute Ydrueck eifach wunderbar und unzahlbar.Isch doch toll, dass Lake Toba vom grosse Tourismus verschont blibt, so isch es viellecht no lang e kleis und verschlofes Paradies. Merci fuer Dini Reisebricht!! Gruess und Schmutz - Bee
JJ 1243355761000
Hey check,

lang simer dr glych wäg gange und jetzt han ich dr fehler gmacht und ha die elei lo goh wär supergärn mit dir unterwägs !!! gniesses!
JJ
Susi Walliser 1243353449000
Hallo Alain

Deine Fotos und die Berichte sind toll, man kann es sich so richtig vorstellen, wie es sich anfühlt unter den Palmen zu liegt und sich die Sonne auf den Pelz brennen zu lassen.
Freue mich auf weitere Berichte von Deiner Reise.
Gruss
Susi
Antwort des Autors: Hey Susi,
freut mi dass dir mini bricht gfalle.
Ich wird uf jede Fall witerhin flissig schriibe.

Gruess us Kuala Lumpur
DM 1242467141000
Hallo Alain
Super, was du bis jetzt scho alles erläbt hesch. Einfach MEGA.Du schriebsch sensationell und föteli sind einzigartig. Wünsche dir/euch no viel spass. Gniess es und loos es dir guet go. Freu mi scho uf de nächschti bricht. DM
Antwort des Autors: Das freut mi sehr dass euch mini bricht so gfalle!!! Aber bitte schribet doch bitte eure Name drzue, sunsch weiss ich nid vo wem das s Kompliment chunt. Im moment bini grad in Tuk Tuk am Lake Toba. isch voll gechillt do, Next Stop isch Bukitingi.

Bis Bald
anonym 1242232823000
Hier noch ein paar infos zu Bukit Lawang.
Gisela H. 1242193237000
Endlich der langersehnte Dschungelbericht ! Danke vielmals. Und stell dir vor, ich als nicht fernwehgetriebener Mensch, welcher immer zufrieden zuhause sitzt, will plötzlich auch weg, verreisen, neue Dinge sehen... Siehst du was du mit deinem Reisebericht angerichtet hast? Griessli
anonym 1241690412000
dini Bericht sin vollgeil Alte! Vor allem du siehsch so relaxed und erholt us...isch halt e anderes Läbe wie in dr Austroos
enjoy it!
e gruess vom Junge mit der Holzkette
Antwort des Autors: Cool das ihr au mitlesed!!!
E Gruess ans Medartis Team.
Us zurzeit Sumatra
j-j 1241681396000
Hey Alain. Danke für dini interessante Reisebricht. Dini Erläbniss sind jo ächt dr Hammer (vor allem für eine wo zwar vieli Ort uf dr Wält gseh het aber immer nur dr Strand und Discos )
I wünsch Dir und am Liechti witerhin e gueti Zyt und blibet gsund.
j-j
PS: I glaub nit, dass das alles Männer gsi sind.
Probierets doch nöchscht mol us hehehehe
Antwort des Autors: Keine Keine, probier ich sicher nid us!
Greez
steff 1241557544000
Hey Alain, nur witer schribe. Bi flissig am läse. Bitte eifach kei Föteli vo schöne Stränd me zeige, es git nämlig au no Lüt wo müen schaffe...
Wenn losch dr eigentlich mol e Thai-Hoorschnitt verpasse?
Alles gueti und grues au an Liechti!
Antwort des Autors: Hey Steff, Im Moment gohts no ganz guet mit de lange Hoor, es isch zwar heiss wie sau, aber das isch mit churze Hoor glaub nid andersch.
Die naechste Beachfoeteli choeme bald. Mir sinn unterwegs uf Pulau Weh, doert soells schins Delphin gaeh.
Mol go luege.
anonym 1241522339000
Hi Alain, schon munter unterwegs in Sumatra? Bin gespannt auf die Fortsetzung Deines Reiseberichts.Da ihr ja direkt von Thailand nach KL gejettet seit, hast Du ja unsere Favoriten-City ButterworthGeorgtown rechts liegengelassen..... He nu, irgendwann kommst Du sicher auch wieder an dieser tollen Stadt vorbei. hebs guet und bliib gxund! Gruess Beatrice
Antwort des Autors: Hey, Jo im Moment sin mir in Medan Sumatra.
Indonesie isch dr Hammer!! Alli sinn mega fruendlich und hilfsbereit. Jede will mit uns rede und Foeteli mache. Chum mir vor wie irgend e Rockstar
Malaysia henn mir usgloh, will dr Stephan scho drei mol durch MAlaysia greist isch. Ich gang denn spoeter emol.

Liebs Griessli Alain
Gisela H. 1241242710000
Hallo Alain,
Danke für deinen tollen Bericht, Ihr zwei habt es wirklich sehr lustig. (Uebrigens: das waren bestimmt alles Männer) und gut dass ihr das nicht ausgetestet habt. Die Schmetterlinge im Dschungel haben mich auch sehr beeindruckt, gäll da kann man fast wieder ans Paradies glauben?
E liebs Griessli aus dr Heimat
Karina 1241083343000
vielicht sött ich wenigstens no mi Name ane schriebe!!! (o:
Liebe Gruess Karina
anonym 1241083315000
Hey Alain
so wies usseht, gniessisch au du dini zyt in volle züge!! ich bi vor 3.5 joohr au i däm Nationalpark gsi...isch de hammer gsi!! Aber dos recht gross isch, isch dWohrschienlichkeit sehr klei, dass ihr im gliche "Zelt" sin wie mir gsi sin (mir hän jo dLuxusvariante gnoh mit fliessendem warme Wasser und es doppelbett im Zält!! isch ächt de hammer gsi!!
Ich ha jetz beini Bricht gläse und finds ächt no witzig, dass sie trotzdem no es bitz unterschiedlich sin, trotz ihr beidi zämme am reise sin!!
Gniess dini zyt und bis zum nögschte Bricht!! Dä nimmt mi denn sehr wunder!! bitte e Föteli vo eure Unterkunft ufelade!! (o:
Machs guet und e liebe Gruess an Liechti!!
Gisela H. 1240561896000
Hallo Alain,
So jetzt schreib ich dir das selbe, was ich vor ein paar Monaten schon Stephan geschrieben habe: Bitte schreibe doch in Zukunft ein Datum zu deinem Reisebericht. Bis später einmal.
Dave Schaad 1240484417000
Sali Alain,

also das mit däm Blog isch wirklich e geniali Sach!
Ich wart gspannt uff dr näggschti Bricht, vo wo au immer dä chunnt!
Uff jedefall wünsch ich Dir e spannendi und interessanti Reisezyt!
Gruess, au an Stephan, und bis...
Dave
Antwort des Autors: Hey Dave, freut mi vo Dir zhoehre, und dass du duesch mitlese
Bi im Moment grad im Kao Sok Nationalpark dr Dschungel am abchecke. Isch voll dr Hammer do.
Au e liebe Gruess vom Stephan

Griessli au an alli Medartis luet
Susi 1240261658000
Hallo Alain
Super, dass mir dhei blibene au ä bitzeli a Dinere Reis teilha chönd. Han Dini Bricht usdruckt und gib sie morn am Erika und Hardy und natürli au am Rolf, wänn er vom Nürburgring hei chunnt.
Gniess Dini schöni Zyt und ich freu mi bald scho wieder neue Gschichte vo Dir z'läse. Weisch, ä bitzeli packt mi fascht scho s'Fernweh - ich bin ja i mine "junge" Jahre au viel greist
Machs witer guet
Grüess us dä Schweiz. Susi
Antwort des Autors: Hey toll das au am lese bisch. Das freut mi.
Das isch e gueti Idee, denn choene die zwei au mitlese.

Gruess us Koh Phangan
Gisela H. 1240246153000
Sali Alain, Ich ha mi sehr über din Reisebricht gfreut, SUPERTOLL, e Stückli vo dim Reise dehaim mitzerläbe. Das mit de Hai wär jo e schrecklichs Erläbnis gsi für mi, Du erinnerisch di sicher no, wär mir immer zuegrieft het "8-tung e Hai chunnt!", wenn ich emol im Meer gsi bi. Griessli
Antwort des Autors: Oh Ja, an das hani scho daenkt.
Das waer nuet fuer Di gsi

steff 1240052401000
Hey Linger, schinnt jo scho abenteuerlich losgange zsi dini Reis. Aber lo mi rohte: Dr Liechti isch über d'verspötig ned sehr überrascht gsi

Witerhin vill Spass,
Antwort des Autors: Hey Steff fruet mi dass de ineluegsch.
Nei fuer e Liechti isch das scho lang normal.
Und ich ha mi langsam au scho dra gwoehnt dass alles e chli laenger goht.

Griessli us Koh Pagnan
Beatrice Schweizer 1239878598000
Danke - aendlich sind die News vo Dir cho!!!!! Aber es isch jo erscht guet e Wuche sit De unterwaegs bisch....Es choemme so vieli Erinnerige uffe (sniff), dass ich am liebschte in di Rucksagg moecht gumpe und mit Dir zaemme ummetraempe. Wiiterhin gueti Zyt, tolli Luet und chalts Bier zum scharfe Curry.
Big Hug - Bee
JJ 1239710353000
Hey Check, hoff du bisch guet gfloge
Iss doch bitte e paar Lamjai (chleini bruni Frücht am Stängel mit weissem Fruchtfleisch) für mi, die sin superguet!!!
No e chleins Überläbenswörterbuech:
Pom hiu jingjing = Ich habe sehr hunger
Pom hiu nahm = ich habe durst
nahm = wasser
bier = bier
Aloi jingjing = es schmeckt, es ist gut
au ihk kap = mehr bitte
nüng, song, sam, si ha, hock, jet, bet, gau, sip = 1,2,3,4,5...10

Greets us Bärn Jan
Antwort des Autors: Hey Alte,
OK ich wird teste, ich weiss glaub welli dass du meinsch.

anonym 1239607113000
Hallo Alain - hast Du den Thai-Osterhasen auf Ko Tao auch gesehen?
Griessli und guet tauch!
Bee
Antwort des Autors: Hey Bee, Bi grad in Koh Tao. Nei dr Osterhaas hani nid gseh, aber drfuer haenn mir do grad mol Sonkran (New Year) gfieret. E riese Party das!!!
Isch super do.

Grressli Alain
Alex 1239202535000
hey, du sauhund, muess so oft an di dängge...gniess es
Peter Schweizer 1239028085000
Hoi Alain
Wir warten alle gespannt auf deine Berichte.
Viel Glück
peter
Karina 1239018874000
Hey Alain, so no eimol schlofe!!! (o: wünsch dir alles gueti - drucksch de Liechti vo mir und gniess dini zyt!!! Hoffentlich bisch au du so fliessig mit dim Reisebricht - denn hani jo am Mäntig 2 zum läse (wo sicherlich fast sgliche din wird stoh) (o: !!!
Machs guet...
Ganz liebe Gruess Karina
Priscilla 1239012022000
Wirklich e tolli Site do!.. Freu mi uf dini Brichterstattig! Guete Flug Bruederhärz!
Mirjam 1239005743000
Hoi Alain
wünsch der viel Spass! Ufpasse uf möglichi Chilis im Curry und Mosquitos Und joooo ned de König vo Thailand beleidige Machs guet und freu mi scho uf dini Bricht.

LG Mirjam Groeneweg
Yvonne 1239005232000
Hallo Alain, hab gar nicht mitgekriegt, dass Du uns verlassen hast und nach Asien unterwegs bist! Ich wünsche Dir auf diesem Wege alles Gute für Deine Reise, viel Spass und viele positive Erfahrungen auf Deiner Reise nach Asien.
Mach's gut und bis bald
Yvonne
Alain Hasenboehler 1238851626000
Hallo zäme,
Das isch mis Gästebuech.
Würd mi sehr freue,
wenn ich mol was vo euch cha lese.

Vill Spass