Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Simone Steffen & erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Simone und Urs 6 Monate in Mexiko und Zentralamerika

Jeanine 1223392243000
Hoi Sime und Ürsu
Iz wo dir öie letscht Bricht veröffentlecht heit,wett ig mi mou no bedanke für di wunderschöne Erläbnis und die Zit woni mit euch verbrocht ha!
muchos gracias y espero hasta pronto
Christian und Siri 1217642209000
hey ihr zwei,
wir reisen jetzt schon seit einem monat auf euren spuren! und wir wollten uns einfach mal fuer die super beitraege bedanken. sie haben uns immer viel fuer unsere planung geholen.

lieben gruss, christian und siri
esther 1213828742000
Hallo Schane
findes immer wider u cool öii Reiseprichte z läse u föteli z luege.
wünsche öich witerhin ganz e cooli zit bim reise.
Dänk no nid ats schaffe, fröiemi aber wet wider chunsch
esther

corinne 1213566401000
Geniesst die letzte paar Tagen. Kann Euch schon jetzt sagen ihr werdet eure Reise nie vergessen. In Mexico habt ihr mich 15 Jahre zurückversetzt. Bei jedem Bild kamen mir Erinnerungen hoch. Geniesst jeden Geschmack, Geräusch und Gefühl die ihr noch in Costa Rica habt. Die Realität kommt zuschnell wieder. Wir freuen uns Euch wieder zu sehen. Corinne und Dani
RUL 1213539683000
Buenos dias suizos. mersi für die schöne und interessante Bilder und Kommentare. Leider geit für öich bald ä sehr schöni u idrücklichi Zit z'änd. Dir heit ungloublichi Gägesätz lehre kenne. Gniesset die par Tag no, was nachhär chunt kennet dir jo. Mir freue üs riesig uf öieri Heimkehr. Mir wünsche jetz scho ä gueti Rückreis. RUL
Margreth Gatschet 1213194470000
Hallo Urs und Simone. Ou ig go gärn i öjä reisebricht go stöbere! dir erläbet und gseth jo wäutz füw. ig wünschenech wyterhin spannendi zyt und schöni erläbnis. Häbets guet zäme. Liebi Grüess Margreth
Bettina 1211390083000
Hey zämä
i lise immer wider gärn öii kuhle brichte mit dene wunderschöne föteli! bi haut eifach chlei nidisch....=) i bi froh heit dirs guet, sid nid chrank u tüet aues gniesse. machets no guet, i fröie mi aber scho druf we dir de hei chömet!
gruz bettina
cindy 1211102773000
hei zäme - hola!
es isch immer wider spannend öie brichte z'läse und e chli nöcher bi öich z'si nachträglich em ürsu no ES BIG HAPPY BIRHTDAY !! witerhin e geniale zyt... AND TAKE GOOD CARE... liebs grüssli, cindy
Boy und Esther 1210626468000
Hoi zäme
Mit Interässe läse mir öiri Brichte vo öire tolle Reis - machet eim richtig gluschtig. Dir, Ürsu, wünsche mir zu dim hütige Geburi aues Liebe u Guete. Fröien'is uf die nächschte Biudli u Brichte. Wyterhin e gueti Reis u bis baud.
Boy und Esther
Liliane 1210505640000
Hallo zäme
Ig warte immer scho wieder uf en nöie Erlägnisbricht. Ou mer hei jetzt scho sit 1 1/2 Wuche wunderbars Früehligswätter und chöi d'Sunne gniesse. Jane, jetz isch es definitiv, ig ha so ne schline Zimmer ine Seicher usgläse und mer wärde am 29.7.08 über Schwede nach Norwäge, fasch bis a's Nordkap ueche die Chline go reiche. Euch witerhin aus Guete und chömet gsund wieder hei
Liliane
Nadine u Dänu 1210166881000
Mou, dir machet würklech s'beste us dere länge Zit. Gseht richtig spanned und interessant us. Die Föteli si mega schön und die areiig vo Ereignis und Erläbnis schine die Reis unvergässlech z'mache. Längwilig wirds Euch bestimmt o nid Mir wünsche Euch witerhin e gueti Fart mit nume ganz weni Komplikatione. Ohni isch gloub fasch nid müglech... Gruess N&D
Rina 1209325316000
Hallöchen!
Ich wollte nur sagen, dass ich euren Reisebericht echt spannend finde mit den vielen interssanten Bilder. Echt beneidenswert, was ihr schon alles gesehen und erlebt habt!
Ich wünsche euch noch alles Gute und hoffe auf weitere spannende Stories!
RUL 1209317253000
Merci für die schöne Bildli und die interessante Brichte. Mir fröie üs mit Euch a dene Entdeckige und Ueberraschige. Bsungers freuts üs, dass Dir so feini u nätti Lüt dörft lerekenne. Witerhin schöni Reis.Uebrigens gits ou i dr Schwiz säuteni Tier z gseh. Dr Bär. Aber dä heisi leider scho wider erschosse.
Simä 1209239564000
...aber weni i öiches gäschtebuech schribe, wüsse ja när gd aui dases mir hie lääääängwilig isch ohni öich... hihi...
viu viu spazzz u häbet sorg zunang!

dicke muntsch für öich aui
Yves B. 1209204676000
Salut les Grands Voyageurs,
Un petit mot en français, comme exercice ...! pour vous remercier de nous envoyer de superbes photos, pleines d'ambiance du "sud" avec les commentaires sur votre vie là-bas. Ca fait envie de partir retrouver le soleil. Dans deux mois je pars pour les USA, visiter la côte ouest. A chacun son tour.
Avec mes amitiés et meilleures salutations.
Yves
Liliane 1208594718000
Hallo Jeanine sowie Urs und Simone unbekannterweise.
Schön Jeanine, dass Du gut angekommen bist. Ui, diese Bilder machen einem voll süchtig. Allen noch weitere schönen Aufenthalt und blibet gsung
Liliane K.
José C. 1206619251000
Ola Urssim, (tönt fasch chli...)
s'näblet fasch wie im Seeland!
Hoffä es geit Euch guet, mir hei hie chli Müeh d'Getränkelieferantä bir Stangä z'bhautä, da ja einä vo dä Grosskonsumäntä im Uusland isch. Trotzdäm gäbä mer Aues!!
Todo el viaje mejor y hermoso!!!!!
Rudolf Bucher 1205678637000
äs isch definitiv nid wie deheim.Ig stune, wie ruehig dr Urs all die Ueberraschige nimmt u offebar heiter i dene zwe Monet scho ne Sinn für gwüssi kritischi Situatione übercho.Das isch guet.Witerhin gueti Reis u viel Spass.Mir warte gschpannt uf die nöchschte Foto u Brichte.Hopp Friburg.Bap
Schanä 1205613035000
Juhuu!
Mann,mann...passed mr chli uf,hä!Wett de ono chlei öbis vo öich ha!Aber so chli Abentüür muess jo fasch si,odr?
He, dr 5.Apriu nöchet! Grüsschen
Corinne 1205496410000
Hallo Sime
Sändle het gester Obe am 18.42 Uhr äs hübsches Meitschi mitem Name Zoé uf d'Welt brocht. Zoé isch 45 cm gross und 2'340 gr schwer. Dene beidne geihts prächtig. Haltet üs witerhin so unterhaltsam ufem loufende, fägt immer mega euchi Brichte s'läse. Aber passet guet uf euch uf.
Liäbe Gruess
Corinne
Antwort des Autors: Hey Core. Merci fuer d Nachricht, ha immer oeppe dra daenkt obs aecht gli sowit isch. Joeee isch das de es Chlises Ig hoffe oepper schickt mir de mau es Foetteli Ganz e liebe Gruess
Gatschet Simone 1205149578000
Hallo zämä

Ou ig ha dr Link übercho und finge's wäuz spannend, öi Reis uf däm Weg mitz'verfougä.

Und d'Föteli erscht. Es isch jo scho Johrä her, sit mir üs z'letscht Mou gseh hei! Uf dr Stross wär ig äuä glatt a dir verbi gloffä, Urs.

Jedefaus wünsch ig euch witerhin viu schöni Idrück, interessanti Erlebniss und eifach aues Guetä.

Liebi Grüess us dr Zentrauschwiz,
Simone
Gatschet Stefan 1205001813000
Hola Suizos!

Ist ja kaum zu glauben, dass ich euch auf diesem Wege wieder mal zu Gesicht bekomme! Von Linda über meine Mutter (normalerweise geht das doch schneller, ihr seit ja schon eine Weile unterwegs) bin ich zu eurem Link gekommen. Auch ich wünsche Euch eine tolle (Weiter-)Reise und jede Menge Spass. Wie es der Zufall so will, werden wir uns bestimmt wieder mal sehen!

Bueno, espero que lo pasen buenisimo y que aprendan muchisimo español! Lastima que no pasen por Venezuela, les hubiera gustado también, pero con el actual presidente y amigo Hugo Chavez....hhhmmmmm....!

Un abrazo, Stefan Gatschet
Olivia und Beat 1204480352000
...macht lust dr rucksack z packe!

bir olivia erläbä grad wieder erinnerige vor 7 jahr uf. zum teil sogar as gliche hostel (poc na).
ha gstunt vo dä fotos vo puerto escondido. bi mir hets denn 6-8 meter wäuä (!) ka u äs absoluts strand verbot..

um öies feeling mitzerläbä si mir letscht hin ga mexikanisch ässä..na ja öpis het gfäut..villicht dr mezcal

gruess us dr hockey houptstadt vor wäut
o. u b.
Fam Schwab 1204362279000
Hoi zäme
Es isch spannend euri Reisebricht z gse.
Macht eim gad glustig.
Mir wartä geduldig ufä nächst Reisebricht.
Liäbä Gruess Familiä Schwab
Hans Peter 1204321430000
Hoi zäme
schön das ihr euri erläbniss teilet.
jetz schint's aber spannend zwärde.
liebe Gruess
Hans Peter
waser/sieber 1204285291000
Ihr lieben Ferientechniker.
Fredy und G. Waser sind total am Anschlag.Wir
haben sehr viel zu tun die Wirtschaft läuft wie
"verrück"!Wenn wir doch auch in den Ferien wären!
Es liebs Gruessli vom NOTZ-Team.
Antwort des Autors: Hallo ihr "Chrampfsieche". Schoen etwas von euch zu hoeren. Dann will ich euch nicht weiter von der Arbeit abhalten.Danke fuer den Eintrag.Wiiter mache!!!!!!!
Stefan 1204220388000
Hallo, heute habe ich das erste Mal in den Reiseberichten rumgestöbert.
Das muss ja irre aufregend sein.
Ich wünsche Euch alles Gute.
Urs, halt die Ohren steiff ! ! !
Franz 1203322159000
Hallo zämä! Habe mal wieder in Eurem Reisebericht geblättert und die schönen Bilder angeschaut. Da kann man ja fast neidisch werden ! Ich wünsche Euch weiterhin alles Gute und viel Freude und Spass auf Eurer Reise!
Daenu & Nadine 1202648654000
Ihr fuehrt die Seite hier mit Fleiss,
da tropft euch doch vom Kopf der Schweiss.
Schoene Tempel, hohe Treppen,
fuehrt der Weg durch Stadt und Steppen.
Wir sehen, es steigt der Kurs,
denn zu naehen beginnt der Urs.
Ihr geniesst die Reise mit Spass und Wonne,
doch auch hier scheint uns die Sonne.
Aus Indien schreiben wir euch Worte,
ziehen auch so um die Orte.
Die Leute hier die sind nicht bieder,
wohnen Tuer um Tuer mit Tiger.
Bald ziehn wir los, auf eine Insel,
Wie gemahlen mit Farb und Pinsel.
Mit Alkohol, sofern wir brauchen,
werden wir nach Haien tauchen.
So ziehen wir auf den grossen Marsch,
die Sonne scheint uns aus dem Seitenwinkel an.

Ehm... wir wuenschen euch noch Glueck und Frieden,
bringt die Party dort zum sieden.
Und mit Dichten ist nun Schluss,
geniesst die Reise, das ist ein Muss!
Antwort des Autors: Hola los dos und vielen Dank fuer das megakuhle Gedicht, super
Geniesst die Zeit in Indien und passt auf mit den Haien und den Tigern.
Kathrin 1202399903000
Heij dir zwöi Sombreros
Merci für die kuule Reisebrichte! Supa Sache sowas!
Wünsche öich no gaaaanz viu Schpass und so..
Gniessets und ä dicke Müntschr
batti 1202379786000
Viele Grüsse
Aus Battenberg wihr wünschen euch eine gute Zeit
Christian,Kikin,Mike und die anderen.
Cari 1202124106000
Hoi ir zwöi! Schön so viu spannendi brichtli u gschichtli vo öich chönne z'läse, und bim foto aluege chli vo ferie tröime - Gniessets ganz fescht!
Schickenech e dicke muntsch und e schneeflocke us bieu, bis gli
Honest Martin 1201193735000
hey man get a fucking haircut! du gsehsch langsam us wie der joey ramone! bi geschter liechters abgstürzt da der stämpf zum 2. mal papa isch worde. grrrrrrrrrrruss
Schanä 1201102438000
hey dir zwöi!es isch jo scho geniau die vorfröid woni jedes mou ha wenni vo öich widr e bricht lisä.abr es geit no sooooo lang...gniessts witerhin u hebet sorg!bis gli
Antwort des Autors: Hey Schanele. Sgeit ja gar nuemme so lang, muesch luege, die Zyt geit schnaeu verbi. Uebrigens geit de am Uersu sis Natel wider (Mir schribe de suesch es SMS, de hesch naer ds Nummero). Bis scho ganz gli Gruzzli
Corinne 1200905325000
Hallo zäme. Do werde grad alti Erinnerige wach. Si vor zwöi Johr ou dört gsi, dä See für d'Opfergabe het mi wäuz fasziniert gha. Vervollge immer mit grosser Spannig euchi neuste Reisebrichte. Euchne Kleider no, heit dir sicher meeega warm *neid* Tüet üs witerhin mit News versorge und hebet Sorg. Liäbs Grüessli, Corinne
Antwort des Autors: Hey Corinne. Ha wuerklech no a Di daenkt, wo mir uf Chichen Itza si gange Ja, es isch mega heiss hie, vor allem ds Chichen Itza ischs mega heiss xi. Jetz raegelts grad chlei, das tuet richtig guet. Liebs Grueesli und merci fuer Di Itrag.
Simone 1200400655000
Hallo ihr zwei! Andrea hat mir euren Link gegeben. Lustig, genau vor einem Jahr war ich auch da (auf Isla Mujeres auf jeden Fall im selben Hostel). Viele Erinnerungen kommen auf (auch etwas Neid). So hier noch die eMail-Adresse von Susle in Equador: susahug@hotmail.com. Und lasst euch auf keinen Fall Belize (Caye Caulker) entgehen - ihr werdet es nicht bereuen - ich schwörs! Also, machts gut und ich schaue bald mal wieder ins Tagebuch! Liebe Grüsse Simone
Edgar 1199742821000
Hei ürsu und sime, schön das dir scho sofiu updates heit =) Ganz geil fürsorget üs bitte witerhin mit biuder!!! Finges huere geil. Hoffentlech chunt zwätter schön und blibt ou so. Wünsche euch no ganz fiu spass gruess usdr schwiz, mir hei jetzt immerhin ou scho wieder fasch 10 grad =)
Antwort des Autors: Ah Super, de chasch ja morn scho fasch i See ga bade
Rahel 1199723935000
Hallo zämä
de heiter ja scho ir erschtä wuche einiges erläbt.. nach derä reis i hoffe öich geits guet u dir heit di schöni chliini insle o trotz sturm chönnä gniesse. fröiä mi scho uf witeri schöni bildli.. liebs grüässli u müntschis, rahel
Hansjürg 1199716352000
De isch jo scho eui Reis es Abentür gsi. Mir hei uf jede Fau öie Bricht mit viu Interesse gläse u fröie üs scho uf die nächste Zile u Biuder. Machit's guet
e liebe Gruess vo Erika u Hansjürg
Mauro 1199697481000
Hallo Simone, ich wünsche euch ein Gutes Neues Jahr und Viva Zapata!
Nadja 1199629466000
Hallo Zämä
De heit dr ja scho zimlech action gha uf öire reis, hi hi...
I hoffe es geit nech guet u fröie mi mega hinech mit öich z'skype, hoffe es funktioniert. Müntschis, Nadja
Corinne Tollot 1199376357000
Oh, Sime. Ig has leider verschwitzt dir no mou a s'lüte wo no ir Schwyz bisch gsi. Mittlerweile bisch du in Mexiko acho und hesch sicher scho dini erste Idrück gsammlet vo däm wunderschöne Land. Ig dänke fest a di und wirde regelmässig go noche läse, wo dir grad stecket. Hebet Sorg und gniässets i volle Züg. Dicki Umarmig hinger noche Corinne
Thoemu 1199300292000
So Dir zwöi. Ig schicke öich no ganz liebi Grüess und vöu Spass hingenoche. Dir sit im Momänt äuä über der grosse Pfütze. Eifach dobebliibe... Machets guet
RUL 1198325825000
Schöne Bilder, gute Stimmung. Anscheinend waren bereits einige Tupomaros dabei. Wir sind schon jetzt gespannt auf die Reiseberichte und Bilder. Gruss RUL
Ruprecht 1198233259000
Ach Urs...du weisst dass es in Mexiko kleine grüne Männchen gibt? Klicke auf den link ich kann es dir beweisen...
corinne krieg 1198150856000
Super Idee Simone+Urs
Möchte hier noch recht herzlich danken für den tollen Abend. Ich hatte viel Spass und sah viele alte Bekannte. Lieben Gruss Corinne