Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Sandra und Jeannine erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :10 months homeless - two Swiss girls plunge into the wide wild world

Magalie Rau 1498913576000
Hey,
ich bin auf deinen Reisebericht gestoßen als ich auf der Suche nach einer Tour für den Mount Kinabalu war. Ich würde dieses ebenfalls gerne besteigen, finde allerdings im Internet nur Touren für 300-400 Euro, was mein Budget dann doch ziemlich übersteigt
Ich vermute du bist ohne Tour hinauf oder?
Kannst du mir vielleicht helfen wie man dann vorgehen muss? (Wo bucht man die Unterkunft, den Transfer, den Guide..)
Liebe Grüße, Magalie
traudel 1335106899000
Hallo Ihr beiden,
bin heute durch Zufall auf Eueren interessanten Reisebericht gestossen
und gleich kamen wieder Erinnerungen zurück . Ich war auch vor 5 Jahren allein auf dem Mount Kinabalu. An einem Tag bis zur Hütte Ratan Labu,
in der Nacht weiter bis zum Gipfel und am gleichen Tag am Abend Rückflug
nach Deutschland . Nach dem Abstieg habe ich mir geschworen ; Nie wieder
auf einen Berg klettern, ich hatte oben auch einige Schwierigkeiten
( Kopfschmerzen ,Übelkeit) Eine Woche hatte ich um jede Treppenstufe
einen Bogen gemacht und nach 2 Wochen hatte ich die Nägel von den
grossen Zehen in der Hand, sicher vom vielen bremsen beim Abstieg.
Aber trotz allem fliege ich in 3 Wochen nach Peru / Bolivien und mache
einen Andentrekking in 4000 m. mit und feiere dort meinen 65 zigsten
Geburtstag. Schreibt weiter solch schöne Berichte, denn solch schöne
Erlebnisse nimmt einen keiner wieder weg.
Liebe Grüsse Traudel
angela 1326288730000
hallo zuammen,

ich habe euren Reisebericht auf den Berg Kota Kinabalu mit freude gelesen.
Wir sind gerade auchunsere Südostasienreise am Planen und darum würde es mich sehr interessieren, wie viel ihr für die Besteigung bezahlt habt?

Ich freue mich auf euere Antwort.

liebe grüsse
angela
Jonas 1309807711000
Hallo Zusammen,

Ich bin per Zufall auf euren Reisebericht gestossen, weil ich Ende September auch nach Malaysia gehen werde. Die Reiseroute ist noch völlig offen, aber euer Reisebericht hat mir ein paar offene Fragen beantwortet. Unter anderem bin ich mir nun ganz sicher, dass ich auch die Cameron Highlands sehen möchte und garantiert auch die Ostküste auf Westmalaysia. Eure Berichte sind sehr spannend und es war ein grosses Vergnügen diese zu lesen. Wann genau wart ihr auf Perhentian? Dort wollte ich auch hin.. War es der Oktober?

Ich wünsche euch weitere schöne Reisen und der talentierten Verfasserin möchte ich nochmals mein Lob aussprechen..
Janine 1297378635000
Hallo Ihr beiden....
mit großem Interesse hab ich besonders eure Berichte über Borneo gelesen...
Im März geht es los und ich starte mit einem anderen Mädel auch richtung Borneo....

Wo habt ihr Borneo am ursprünglichsten erlebt??? Was hat euch am meisten auf Borneo beeindruckt?
viele liebe Grüße...
Janine
Daniel 1259658770000
die seite ist einfach nur der hammer seid echt zu beneiden ihr beiden...
liebe grüße
ewald van dyk 1249739875000
hallo ihr lieben,
habe jetzt erst euren reisebericht gelesen.ganz toll.ihr seid zu beneiden.wir bewundern euren mut und sind sehr stolz auf euch.hoffentlich werden wir uns bald einmal sehen. viele grüsse an die stolzen
eltern. onkel ewald und tante erika.
Mari 1244637278000
Oh ihr zwe, ich vermisse euchi Reisebriichtli scho jetzt. also ich bin im Gedanke immer mit euch gsi.
Danke für diä super Bricht und dFotene!
liäbs Grüessli

Maria Luisa 1244634378000
liebe sandra

dir und auch deiner freundin jeannine ganz, ganz herzlichen dank für all eure super tollen, ausführlichen, lustigen und informativen berichte, die wundervollen fotos und all die vielen stunden, die ihr mit schreiben für uns geopfert habt.

es war wunderschön, euch beim lesen auf eurer weltreise zu begleiten.

da die berichte so lebensnah geschrieben sind, hatte manch einer der leser das gefühl, direkt bei euch zu sein.

wir werden es vermissen, keine e-mails mit spannenden berichten und fotos, die einem zum träumen verleiten, zu bekommen.

obwohl es schon sehr lange her ist, seit ihr die schweiz verlassen habt, ist es doch, als wären wir gar nie getrennt worden, da wir ja auch an euren erlebnissen teilhaben durften.

ich wünsche euch eine gute und sichere heimreise und nach einer hoffentlich nur kurzen pause wieder einen guten start ins berufsleben.

seid beschützt und alles liebe und gute
und bis bald

maria luisa
anonym 1244445462000
Bravo toller Reisebericht
Zum Schluss nochmal so richtig in die Tasten gehauen!
Eine Vielfalt an Erlebnissen spannend rübergebracht,
brillant geschrieben und uns Lesern so richtig mitgerissen.
Für die Zukunft alles Gute
ein grosser Fan eurer Reiseberichte

Herkings 1244397846000
Liebe Sandra und Jeannine
......und wieder kamen wir in den Genuss eure
interessanten Berichte zu lesen! Herzlichen Dank!
Nun heisst es aber auch langsam Abschied nehmen,
von eurer langen und unvergesslichen Weltreise,
und ihr werdet wieder in eure Heimat zurückkehren,
wir freuen uns alle riesig, euch in Zürich wieder in die Arme zu schliessen!
Wir wünschen euch einen guten Flug und
Happy Landing!!!

No en liaba gruas a corinne
Brigitte Götz 1243428490000
Hello Jeannine !!

Besten Dank für den Reisebericht aus Neuseeland, den ich mit Spannung "verschlungen" habe. Was für ein absolut tolles Land ! Die Landschaft von Eurem "Schicksalsberg" absolut identisch aus wie diejenige in Lanzarote, wo ich im Januar war. Wunderschön ! Wann kommt Ihr Girls denn zurück ? Gemäss Anita sollte es ja nicht mehr allzu lange gehen, oder ? Wir freuen uns auf jeden Fall sehr, Dich wiederzusehen ! Ganz liebe Grüsse an Dich und an Deine Reisegefährtinnen ! Brigitte

Anneliese 1243421399000
Liebe Sandra
vielen Dank für eure Berichte und die vielen schönen Bilder eurer Erlebnisse und Reisen. Vielen Dank auch für eure Zeit am PC, damit auch wir an euren Abenteuer teilhaben dürfen. Mittlerweile seid ihr schon in einem anderen Erdteil und vielleicht auch schon wieder zurück in der "Zivilisation"? Geniesst aber auf jeden Fall auch diese Zeit, bleibt gesund!
Ganz liebe Grüsse - Anneliese
Maria Luisa 1242748321000
hallo sandra

mann, hat ja ewig gedauert, bis endlich wieder mal "stoff" über den äther kam. aber ich muss sagen, ihr wart mal wieder fleissig wie die bienen und habt wieder keine - eurer kostbaren zeit gescheut - uns daheimgebliebene, dürstende, nach abenteuer lechzende, von euren kunterbunten erlebnissen zu erzählen. dafür mal recht herzlichen dank.
es kamen wieder seitenweise berichte und ich kann nicht stoppen, bis ich wirklich alles gelesen habe. und ich muss schon sagen, nach diesen vielen super tollen fotos lechzen wir selber je länger je mehr nach ferien, strand und dolce far niente. ich sehe, ihr lasst es euch recht gut gehen und auf dem "trockenen" sitzt ihr ja auch nicht gerade. mhhhhhhhhhhhhhh, so ein leckerer drink am strand würde mir gerade auch passen. aber ich gönne es euch von herzen. geniesst also noch eure letzten wochen in vollen zügen, bevor wieder der ernst des lebens anfängt.
freu mich bereits wieder auf die nächste "sendung". aber lasst uns diesmal nicht mehr so lange warten, gell!!
also ihr zwei hübschen, ich wünsche euch noch eine super tolle zeit bei den amis und seid weiterhin gut beschützt !

hebed eu sorg und alles liebi

maria luisa

p.s. danke für die vielen super fotos!
Manuela (Cousinli) 1242637076000
heeeeey ciao bella
also da isch jo dä absolut wahnsinn wa ihr do alles erläbed...genial ächt...und die fiji muss jo würkli s'paradis uf erde si...wunderschöni fotänä wo ihr gmacht hend...au dass ihr mit dä rösser unterwegs gsi sind...wow..super...also wenn mä so diä fotäne gseht und no dä bricht däzuä läst, denn chunnt mä würklich richtig fernweh über...
i freu mi aber glich scho, dass bald wieder hai chunnsch wirsch sicher viel zum verzelle ha und i bi jetzt scho ganz neugierig

gnüsseds no i volle züge und gäbäd nomol richtig gas lönd denn eui seele baumle und hebed eu aifach sorg

küssli
manuela
Herkings 1242501710000
Hallooo Mädels....woooow kann man da nur sagen,was ihr alles erlebt habt, ein wahnsinn...
und ihr habts wieder einmal so spannend geschrieben, wäre es ein Buch wäre es ein Bestseller!! Danke Danke das ihr wieder stundenlang vor dem pc gewesen seid um uns eure abenteuerlichen berichte zu schreiben! Fiji muss
wirklich ein paradies sein....wunderschöne fotos!
Tja ihr lieben eure Reise geht mit riesen grossen schritten dem ende entgegen...(obs euch bei uns wieder gefallen wird???)...das Fiji-paradies können wir euch nicht versprechen.....dafür viel anderes!!! Wir auf jedenfall freuen uns alle riesig euch bald wieder in die arme schliessen zu können! Geniesst noch die letzten wochen in den USA.
wir wünschen euch alles erdenklich gute und seid beschützt!
Mama und Papa
Sandra und Jeannine H. [?] 1242285342000
Hallo meine Lieben! Vielen Dank fuer eure Eintraege!Wir haben euch natuerlich nicht vergessen und werden euch schon bald wieder auf dem Laufenden halten... Wir haben wieder viele tolle Sachen erlebt! Sind jezt in L.A. und nehmen uns gerade die Zeit um an unseren Berichten zu schreiben... Auf den wunderschoenen Fijis fehlte uns die Zeit und auch das Internet!
Machts ganz gut und ich freue mich schon um euch endlich wieder zu sehen!

Bis scho bald!

Liebs Gruessli

Simönli 1241783863000
heeeyyy cousiiinli...

i bin wieder emol uf eunä bricht glandet und hammer d ziit vertribe....isch echt sooo spannend eui gschichte z lese...macht gad luscht zum selber e reis in agriff neh....i wünsch eu no ganz viel spass und gnüüüssets....

liebi grüess us de berge... simönli
Rita und Bert 1241547177000
Hallo Sandra
Mit grosser Freude verfolgen wir eure Reiseberichte ( mit ein wenig Neid!!!! Denn wir wären auch gerne da .Und auch die Fotos sind einfach traumhaft. Vielen Dank dass Ihr euch die Zeit nehmt um uns daheimgebliebenen auf dem laufenden zu halten. Es ist immer wieder spannend wie ein Krimi die neuesten Berichte zu lesen.
Wir wünschen euch für die folgenden Abenteuer viel spass und bleibt gesund.
Liebe Grüsse Rita, Bert, Saskia und Larissa
Maria Luisa 1241515611000
hallo sandra

hiiiiiilfe, ich dürste und lechze nach neuen berichten und fotos. (und da bin ich nicht allein - bei eurem grossen fanclub warten viele daheimgebliebene auf eure news)
ihr habt ja in der zwischenzeit neuseeland verlassen und bestimmt wieder manch abenteuer erlebt. also, spannt uns nicht mehr länger auf die folter und opfert wieder mal einen tag für's berichte schreiben. es dauert ja schliesslich nicht mehr so lange, bis ihr auch wieder den büroalltag geniessen dürft und so habt ihr ein lockeres warm up! also mädels, nehmt euch an herz, denkt an die schmachtenden swiss-people und schickt uns wieder eure neuesten geo-reportagen.
ihr seid in unseren gedanken und herzen.
bis hoffentlich bald
grüassli und küssli
dis gottali

Anneliese 1239389851000
Hallo Sandra
mit Freude und Interesse habe ich eure neuesten Reiseberichte gelesen. Vielen Dank dafür und für die vielen schönen Fotos. Geniesst eure Reise weiterhin, bleibt gesund und freut euch an noch vielen schönen und beeindruckenden Erlebnissen. Ganz liebe Grüsse - Anneliese
Herkings 1238014914000
Hallo Sandra und Jeannine, es ist einfach eine freude eure berichte zu lesen.....und auf den fotos zu sehen das es euch gut geht,diese reise wird euch immer in errinnerung bleiben,geniesst es weiterhin,wir sind richtig stolz auf euch....
*hebet eu sorg*
Mama und Papa
Maria Luisa 1237980120000
Hallo Sandra

Ganz, ganz lieben Dank für all eure tollen Berichte. Ich habe es super genossen, eure Neuseelandabenteuer zu lesen und vor allem konnte ich mich fast nicht an den wundervollen Fotos satt sehen. Ich hatte schon fast vergessen, wie es im "Land der grossen weissen Wolke" ausschaut und ich muss echt sagen, hier würde ich euch auch gerne begleiten. Die Landschaft ist wunderschön und abwechslungsreich. Und ein Himmel mit weissen Wolken ist einfach gigantisch und viel schöner als ein wolkenloser, blauer Himmel! I wish i where there!
Geniesst weiterhin diese unvergessliche Zeit mit all den grossen und kleinen Abenteuern und tollen Begegnungen.
Freu mich bereits auf eure Fortsetzungsberichte.
Take care und seid allzeit beschützt und begleitet.
Mari 1237652121000
Hallo Jeannine

Jetzt hani grad euchi Neuseelandbrichtli gläse. Ou man, so schön, ich wet au grad abreise. Euchi Reis isch eifach dä Hammer...
möchets guet und gänd wiiterhin Gas.
vreni kesseli 1237323828000
hallo ihr mädels,ich habe wieder mal in euere berichte reingeschaut, interessant,man möchte nochmals jung sein,um das auch zu machen.wir sitzen immer noch mit einem bein im winter,es will und will nicht frühling werden. gestern und heute war er zwar zu spüren, aber ab Freitag solls wieder kalt werden.schickt uns doch ein wenig sonne!!ich wünsche euch weiterhin noch viel, viel spass, bleibt gesund und gebt acht auf euch, liebe grüsse aus eurer heimat,vreni
anonym 1237206838000
Hallo
habe euren bericht mit freude gelesen, jedoch wäre es toll, wenn ihr auch die preise für eure ausgaben angeben würdet, zb.- was kostet eine übernachtung,drinks usw.-
herzliche grüsse der Asienfan
Anneliese 1237120223000
Liebe Sandra
nun hat es gerade lange gedauert, bis ich eure interessanten Reiseberichte bis zum Tag eurer Abreise von Südostasien nach Neuseeland gelesen und mich an den vielen schönen Fotos sattgesehen habe. Vielen Dank dafür.
Von Herzen hoffe ich, dass ihr auch in Neuseeland gut unterwegs, gesund und munter seid. Habt weiterhin eine gute Reise, geniesst alles Schöne, was euch begegnet.
Ganz liebe Grüsse - anneliese
d'Herkings 1235596516000
Hoi ihr zwei weltabummler
Es isch eifach wiederemol genial euri Reisebricht z'lesa....Danka vielmol!!und au euri bilder sind en gnuss...mer wünschend eu witerhin alles gueti und vieli unvergesslichi stunda....passend uf eu uf!!! Liebi grüessli vo de herkings
manuellla 1235596210000
aloha biene! i han grad euri neuschte bricht glese und mega müesse schmunzle bi teils sache... typisch säääändy

i wünsch eu witerhin ganz ä ufregendi und wunderschöni zit in neuseeland bzw. im paradies!

take care & kisses
Nicole Fischer 1235556201000
Wow..wieder mal super schöni Bilder und isch immer so spannend eui Bricht zlese! Freu mi scho mega druf, wenn ich denn go chan...!

Hoffe ihr hends schön in Neuseeland und gnüsseds so richtig! Chas chum erwarte die sebe bilder zgseh.. wet ja scho so lang uf NZ!

LG Nicole
Miriam 1235550809000
Hallo zäme
Wow, was der so alles erläbet i dem Asie, die Kulture ond Sitte, die Natur ond vor allem die Bekanntschafte! Es macht eim selber grad gluschtig zom go!!
Händs witerhin guet ond gnüsset "sAacho" i dere andere Welt in Neuseeland!
Liebi Grüessli
Mari 1233230386000
Hoi Jeannine
Hüt hani äntli Ziit gha dini Reisebrichtli zläse. Isch super spannend und ich han amel müesse schmunzle. Ich bin leider wiider zrug und wär so gern bliibe. Han mich richtig wohl gfühlt und bin sehr glücklich gsi. Nimmt mich wunder, was so dänksch, wännd wiider zrug bisch.
Pass uf dich uf,
besos y un abrazo fuerte
Brigitte Götz 1232896524000
Liebe Jeannine !

Mit Spannung habe ich Deinen neuesten Reisebericht gelesen - Vietnam ist auch eine meiner Wunschdestinationen ! Geniess die Wärme und die Sonne - verpasst hast Du hier bestimmt nichts, wir erleben gerade einen ziemlich kalten Winter ! Ich freue mich auf Deine weiteren Bericht aus der weiten Ferne !

Geniess weiterhin Deine tolle Reise !

Liebe Grüsse, auch von den anderen Damen der Marketing-Abteilung !

Brigitte
Alexandra 1232820038000
Hallo Jeannine
Isch wieder super spannend gsi zum lese und i krieg also scho langsam eu echli Reisefieber. De Winter isch leider immer no nid verbi und i vermisse dWärme scho.
I glaub, du chunsch recht veränderet vo dinere Reis zrugg un d hoff jetzt scho, dass du di wieder guet ilebe chasch do.
Liebs Grüessli Alexandra
Maria Luisa 1232526731000
Hallo Sandra
hey, as isch scho uuuuuuuuuu viel zit verganga, sit mer da letscht reisebricht übercho hönd. i warta jeda tag uf as neus "hallo" vo euch und es nimmt mi mega wunder, was i da zwüschazit so alles passiert isch. i finds au viel interessanter, z'läsa, was ör alles erlebid anstatt irgendwelchi b-promis im australischa dschungel zbeobachta, wi dia i würmer und käfer badet und dänn au no verspisad, arg, würg, wäh...
also, mädels, packats a, klämid eu hinter da läp-top und schicked üs wieder vieli, vieli interessanti bricht, so dass mör us am stuna nümma usa chömid.
mör sitzid do im nasskalta wätter, im tessin wörids igschneit, da barack obama isch vereidigt worda aber üs interessiert numma: sandra, was machsch, was erläbsch und wia gots der????
also, los üs nümma länger warta.
alles, alles liebi witerhin, viel gsundheit und elan.
dini gotta
arne 1232366257000
Hallo Ihr Zwei!
nicht nur, dass ein Abend am Lagerfeuer nun eine ganz andere Bedeutung fuer mich gewonnen hat - nein - auch der Japanische Tourist wird nun mit anderen Augen gesehen ...
Wer hat schon die Ehre in Begleitung von Snoop Dog einen Abend zu verbringen!
Seid herzlich umarmt - Arne

Manuela Gschwend 1231505348000
Hey Sandra
I wünsch dir chli nochträglich aber glich vo ganzäm Härzä nur s´allerbeschti für s´2009. I hoff du bisch guät grutscht und häsch än schönä Silvester gha im Usland
Gnüss vor alläm dini jetztig Beglaitig und profitier vo jedäm gmainsamä Moment
I denk uh viel und fescht a di! Gnüss äs witterhin und los dir au witterhin so richtig guät go...
Au i wött mi ganz herzlich bedankä, für diä vielä interessantä, luschtigä und ächt beidruckändä raisebricht...freu mi immer mega, wenn d´meldig chunnt, dass dä neu Bricht do isch Dankä für dini müäh

Machs guät und heb dir sorg!

küssli
Manuela

p.s. muäss dir ganz än liäbä gruäss vo dim götti usrichtä er frogt viel noh, wiäs dir got und denn gangi amigs mit em dini raisebricht dürä
Maria Luisa 1231010654000
Hallo Sandra

Viel Glück, Gesundheit, weiterhin viele tolle Erlebnisse, gute Kameradschaft und viel Humor und Durchhaltewillen auf eurer weiteren Reise um die Welt.

Ich möchte dir wieder mal von Herzen danken für all die tollen Reiseberichte, die uns Daheimgebliebenen ein klein bisschen an euren Erlebnissen teilhaben lassen. Es ist, wie wenn man ein spannendes Abenteuerbuch liest, und voll Erwartung auf das nächste Kapitel wartet. Mir ist klar, dass ihr Stunden für das Schreiben investiert und dafür ein ganz herzliches Dankeschön und einen dicken Schmutz.
Ich freu mich jedesmal, wenn ich wieder "Post" von euch erhalten habe und lese schmunzelnd eure Berichte. Z.B. der Tuk-Tuk Bericht war ja ein echter Brüller. Auch eure Trefen mit der armen Bevölkerung gehen unter die Haut und stimmen nachdenklich.
Ich wünsch euch beiden alles, alles Gute auf der weiteren Reise. Und wenn dich vielleicht auch mal das Heimweh plagt, denk daran, zu Hause kannst du noch lange sein, aber von diesem Reiseerlebnis kannst du noch die nächsten 50 Jahre zehren.
Also toi, toi, toi und weiterhin viel Spass, Freude und Reiselust und immer einen Schutzengel an deiner Seite.
Alles, alles Liebe für's 2009! Prosit, geniess die Zeit und denk daran, wir sitzen zu Hause und frieren, brrrrrr....

A big hug and kiss

dis Gottali

d`herkings 1230801538000
Hallo Sandra
mer hoffend ihr sind guat im 2009 glandet,er hend no a langi reis vor eu...sicher mit schöna moment und spannenda abentür, mer freuend üs au immer uf euri reisebricht, mer wüssend dass die eu immer viel zit und arbeit kostet, aber so fühlend mir üs immer mitgno uf euri reisa....mer wünschend eu witerhin a toli zit, und hebed eu sorg!!
ciaooo zäma
MaPa 1230737497000
Hallo liabi Maitla!

Au wenn ihr im moment getrennti waeg goend, wuenschad mier eu vo haerza ganz an guata start ins neua johr. Blibad gsund und haend witerhin an erlebnisrichi zyt!

Mier freuad ues riesig uf eua noechschta raisebricht!

Haerzlichi grueass us da ischalta schwiz

Lisa, Hampi u. Martin

Sandra und Jeannine H. [?] 1230718231000
Hallo Zusammen!

Vielen Dank fuer eure lieben Gaestebucheintraege! Es ist immer wieder schoen zu sehen wieviele von euch fleissig unsere Berichte mitlesen...
Ich wuensche euch allen einen ganz guten Rutsch und nur das Beste fuers neue Jahr!
Wir werden euch natuerlich auch im neuen Jahr auf dem laufenden halten!

Liebi Gruessli aus Kuala Lumpur

anonym 1230589483000
hallo sandra, ich bin gerade im gästebuch meines patenkindes nadja liechti, die auch auf weltreise ist wie ihr.ich wünsche euch beiden viel glück und spass, bleibt gesund und einen guten ,unvergesslichen rutsch ins 2009 wünscht euch vreni kesseli aus buchs(ehemals gemüsestand) habe von deiner mama erfahren, dass du/ihr auf weltreise seid.finde das super,toy,toy,toy
Kathrin Jakob 1230128550000
Hallo Jeannine
Ich wünschen Dir frohe Weihnachten und einen guten Rutsch ins neue Jahr.Es ist sicher spannend die Festtag mal anders zu feiern.Geniesse es.Uebrigens vielen Dank für dein SMS.Ich wünsche Dir noch eine schöne Zeit und freue mich immer wieder eure sehr intressanten Reiseberichte zu lessen.
Liebe Grüsse Kathrin
Rita Schmid 1229695436000
Hallo Sandra
Euere Reiseberichte sind einfach gigantisch!!!!!!!
Ich hoffe mein Weihnachtsguezli sind gut angekommen und haben dir gut geschmeckt.
Wir wünschen euch frohe Festtage und einen guten Rutsch ins neue Jahr.
Liebe Grüsse Rita, Saskia, Larissa und der der alles vergisst
anonym 1229592155000
Liebi Sandra und Jeannine!

Aes isch jo so lässig eueri Reisäbricht s läse, was ihr alles erläbed, genial! Gnüsseds und witerhin ä gueti spannendi Ziit! Fürs Neui Johr alles Gueti und än guete Rutsch!!!
Liebi Grüess Astrid und Franz
Brigitte Götz 1229077858000
Hallo liebe Jeannine !

Besten Dank für Deine SMS sowie für die tollen Reiseberichte mit den schönen Fotos ! Man kann sich immer so richtig hineinleben in Eure Erlebnisse, ist fast so, als wäre man mit dabei ! Wir freuen uns riesig, dass Du so viele tolle Erfahrungen machen kannst auf dieser Reise und wünschen Dir und Sandra weiterhin alles Gute sowie eine wunderschöne Weihnacht (wo auch immer?) sowie einen "Superrutsch" in ein ereignisreiches neues Jahr ! Ganz liebe Grüsse von Brigitte und Bernadette
Miriam 1229068121000
Hallo zäme
Öichi Reisebricht send eifach super interessant und gspickt met amüsante Randbemerkige ! Öich au ganz schöni Wiehnachte ond e guete Rutsch ines witers erläbnisrichs Johr 2009!
Liebs Grüessli, Miriam
anonym 1227640145000
Hey liabi Jeannine! Danka vielmol für diä geniale Reisebricht, isch immer mega spannend zum läse!!! I wünscha eu witerhin e geniali Ziit und gottes Säge! Liabi Grüess d'manu
Michael Schöb 1227554765000
Hallo Sandra,

Ja was soll man hier noch sagen, mein Fernweh steigt von Bericht zu Bericht mehr. Immer wenn ich an der Helvetia vorbeilaufe (das ist so ziemlich jeden Tag) denke an welchem schönen Ort auf der Welt wohl Sandra ist!?!
Übrigens die "Telltreppe" wurde extra für dich erneuert. Schade hätte dich nur allzu gern wiedermal da rauf keuchen sehen!

Wieterhin viel spass und machends guet.

dis verlassene zugsspänli
much
d'Herkings 1227509957000
Hallo ihr zwei...Danke für die super super mega lässigen berichte,wir fühlen uns immer mitgenommen auf die Reise,schön das ihr euren traum lebt und nicht das ganze leben davon träumt,möge euch immer ein Schutzengel zur seite stehen!Unsere besten wünsche begleiten euch, und vergesst nicht.....einmal gesehen ist mehr wert als tausendmal gehört....
liaba gruas us Buchs...Mama und Papa
Anneliese 1226765836000
Liebe Sandra, mit grosser Spannung und Vorfreude warte ich jeweils auf euren neuesten Reisebericht. Was ihr in der "kurzen" Zeit schon alles gesehen und erlebt habt - grossartig. Ich gratuliere dir, den Gipfel des Viertausender erklommen zu haben. Das war ganz bestimmt ein sehr besonderes Erlebnis und ein einmaliges Abenteuer und Glücksgefühl.
Seid weiterhin gut behütet, bleibt gesund, damit ihr die vielen Sehenswürdigkeiten, denen ihr auf dieser schönen Welt begegnet, bestaunen und geniessen könnt. Alles Liebe und herzliche Grüsse
Sabrina & Linus 1226609086000
Hi Jeannine

Wunderschöni Föteli, bsunders det ufm Berg obe, han dä Name vergässe... Det möchti au mal ane!!!! (Also dä Linus nöd, hat er jetzt grad gseid - wieso weiss i aber au nöd. Ich glaub, er wot mich eifach nerve!!

Und die Twin Towers in Kuala Lumpur sind au ganz fantastisch!!!

Wünsch dr no en schöne Abig.

Liebs Grüessli, Sabrina & Linus
Maria Luisa 1226472086000
hallo ihr zwei hübschen

lese immer wieder mit viel interesse eure reiseberichte. zuerst kommt lange nichts und dann kommen wieder seitenweise spannende dschungel-, tramper-, berg erklimmung und abhängeberichte. mega, mega lässig, eure erlebnisse zu lesen. bin beinahe selber dabei am schwitzen, hungern, abtauchen, feiern und abhängen.
die fotos sind auch immer eine augenfreude.
ich staune auch immer wieder über die gegensätze, die ihr erlebt: von stundenlangen strapaziösen wanderungen und busfahrten in 3. klass-fahrzeugen und dann wieder mega luxuriösen hotel-unterkünften. buahhh!!!
da sieht man mal wieder: wenn einer eine reise macht, dann kann er was erleben. und wenn zwei abenteuerlustige ladies wie ihr zusammen trampen, dann geht erst recht die post ab.
wünsche euch von ganzem herzen weiterhin viele, viele lässige, lustige, abenteuerlichen erlebnisse und begegnungen und seid immer gut beschützt.

ganz liabi grüassli und hönds witerhin guat zämma.
Gaby 1225988349000
Hallo ihr zwei Weltenbummler
Fasziniert und begeistert habe ich eure Reiseberichte gelesen und mich in die Bilder vertieft. Danach habe ich mir einen 3 in 1 aufgegossen ( aus Asien mitgebracht). Ein Kaffee der erst richtig schmeckt, wenn das Fernweh zu sehr im Herzen pocht.
Welche Erinnerungen noch mit diesem Kaffee verbunden sind, könnt ihr bei Zeit und Interesse unter www.showtimeadventuretours.com nachschauen.

Euch wünsche ich von ganzem Herzen eine wunderschöne und erlebnissreiche Zeit, dass ihr jeden Tag geniessen könnt. Bleibt gesund. Ganz herzliche Grüsse eure ehemalige Kindergärtnerin ))

PS Gruss an die Brunnenstrasse, besonders an Annemarie. Danke für den super Tipp!
annelis 1225973013000
Hoi ihr Weltreisende
Macht mi grad a bi eu zi, denn das uf Borneo mit de Nasaffa und drum und dra ha i o erlebt, eifach toll. Macht eifach witers so, denn was ma gseh hät kama eim numa ni und drum lueget so viel als möglich a uf euera Weltreis.

ich wünsche eu viel Abentür pur und vo Herza alles Gueti, ihr machet das scho recht

Annelis
Regula 1225741710000
hoi ir zwei! super reisebricht und schöni fotena. wünsch eu witerhin alles guati und passend uf eu uf!
Judy (bärn) 1225719813000
Hallo Ihr zwei Girls

WoW, chani nu säge! Do chamer glatt niidisch werde... Eu beidne wünschi wieterhin riesig viel Spass und lässigi Erlebnis
Gruessli
d'Herkings 1225457133000
woooow super euri bricht...do könnt mer würkli es
bitzli nidisch werda....sandra super kleider hesch postet....witerhin alles gueti!!!!
Alexandra 1225389722000
Hallo
Uff, jetzt bini s'erst Mol es bitz nidisch. Do häts hüt gschneit und i bi während em Rite fast verfrore. I finds toll, dass ihr immerno so spannendi Sache erleben!
Wünsche eu no ganz vil Spass!
Grüessli Alexandra
Mari 1225366861000
Hallo Jeannine

Jetzt hani grad euchi letschtä Bricht gläse. Das mit dere Wanderig isch sicher wunderschön gsi und einmalig. Aber ich chan mer euche Muskelkater guet vorstelle.

Es isch schön, dass ihr das alles chönt erläbe, wiiterhin viil Spass und hebet euch sorg.
Brigitte Götz 1225363614000
Hallo liebe Jeannine !

Mit Spannung habe ich Euren Aufstieg auf "Den Berg" gelesen sowie die Fotos der wunderschönen Sonnenaufgänge bestaunt ! Ich wünsche Dir nachträglich alles, alles Gute zu Deinem Geburtstag, geniesse weiterhin diesen spannenden Trip !

Ganz liebe Grüsse aus dem kalten Vaduz, heute hat es das erste Mal geschneit...

Brigitte
Corinne 1224620889000
Liebe Jeannine!
Ech wönsche der zo dim Gebortstag alles Gueti ond no ganz vell Spass & Abentüür uf dinere Reis!
Grüessli, Corinne
Nicole Fischer 1224535579000
Happy Birthday Jeannine! Wünsch der vo Herze alles Guete... heb der Sorg..und gnüsses!

Knuddel
Nicole
Tübacher 1224525442000
hallo Jeannine!
Mir gratulierät dir ganz herzlich zum Geburtstag und wünschät dir alles guti.Isch sicher mol öbis anders so fierä,immänä anderä Land.Aber äs got sicher grad so gut zum richtig party machä.gnüssäs.
Uebrigens äs isch immer lässig eui Bricht lässä.Mir wünschät eu no viel spass.
liebs grüssli kathrin,Lotti und Werner
Tübacher 1224525419000
hallo Jeannine!
Uebrigens äs isch immer lässig eui Bricht lässä.Mir wünschät eu no viel spass.
liebs grüssli kathrin,Lotti und Werner
d'Herkings 1224500173000
liebi Jeannine mer gratulierend dir recht herzlich
zu dim geburtstag,ihr chömmed jo gar nüma usem fira usa...gnüsses jeannine und los korka knalla,
alles gueti und witerhin viel spass und erlebnis uf eura reis!!!
Annemarie + Mani
Sandra 1224400497000
Hallo ihr Lieben!
Vielen Dank fuer eure Geburtstagswuensche! Habe mich sehr darueber gefreut. Wir haben meinen Geburtstag gestern "zuempftig" gefeiert! War ein super Tag!Die Details werden wir euch in unserem naechsten Bericht schreiben...
Machts gut!
Ganz es liabs Gruessli
Nicole und Manfred 1224338038000
Hoi Sandra
Miar gratulieren dir herzlich zu dinem hütiga geburtstag und wünschen dir alles, alles guati, viel glück, abentür und spass uf eurer reis.
gnüssens witerhin und a schöns fest.
liabs grüessli nicole & manfred
Fam. Schmid 1224324276000
Hallo Sandra
Zu deinem Geburtstag wünschen wir Dir alles gute.
Blei so wie du bist und wir wünschen Euch noch eine gute Zeit.

Gruss Rita Bert Saskia und Larissa
Anneliese 1224317858000
Liebe Sandra, von Herzen wünsche ich dir alles Liebe zu deinem Geburtstag, Gesundheit, viele schöne und bereichernde Begegnungen und dass sich deine Wünsche erfüllen mögen. Sei ganz lieb gegrüsst und weiterhin alles Gute auf eurer weiteren Reise.
dini famili 1224281519000
Hallo Sandra, mer gratulierend dir recht herzlich
zu dim geburtstag und wünsched dir nur s'allerbesti.....blib eifach so wia du bisch, nämlich üsera Sunnaschi...witerhin viel Abentür, Glück und Erfolg uf euera grossa Reis!!!
dini famili
Katja 1224220254000
Hey Sandra, i gratuliara diar rächt härzli zum Geburtstag und wünscha diar alles alles Liabi und Guati, viel Glück, Gsundhait, Sunnaschi und numa zBeschte! Blieb so wia du bisch! Viel Spass bim fira! Sölli diar morn noch Schwizerzit nomol gratuliara! *zwinker*.. Küssli Katja
Marco 1224063928000
Hey ihr zwei

wo isch am tritti sin gästebuechitrag?;o) jetz chuntmer grad in sinn dasi vergessa ha euri entschuldigung witerzleita... sorry!;o)

I wet au go...

viel spass no!
manuellla 1223492804000
hey spatzerl

bringsch dä rum mit für s'nögschte meierä? d'velospur vermiss i übrigens au chli!

freut mi immer wieder vo dir/eu zghöre, ob do oder kurz im fb!

gnüsseds! kuuzzahh
s'Tannerli 1223033685000
hea, er zwo!
tja, do secht ma mol wieder mit wämm ases de lieb gott guet meint... er händs jo mega schö. trotzdem bini froh, chani mini schoggi ration ässa bevor dä typ vom turm aba rüeft...hihi..
aber so mönd mer zrugg blibna i da schwiz deför ka angscht ha, aser no als python-mohlzit änded oder so. well späck asetza chöner bim ramadan und bi däna wanderiga vo eu sicher nöd wirklich?!?!
jedefalls witerhin vill spass und ganz lüübi grüess
corry
Manuela Gschwend 1222951806000
Hey äs isch immer ä riesä vergnüägä eui bricht z'läsä...ihr sind jo scho zwai wildi ladies, ächt he...wow...gratulier eu ganz fescht zu dä bestandä prüäfig...super gmacht und hey sandra, dä nasäaff isch jo dä absolut renner...nimm bitte so ain mit hai muahahaha...da isch ÜSI konkurrenz hahahaha...hey gnüssäds und gäbäd witterhin vollgas
tiniwini 1222951026000
huhuuuu säändy.. wo isch dä strich uf dim gsicht? kei velo drüber ? hahahaha bisch u schön bruuun) witerhin viel spass euch... tiniwini
Katja 1222949481000
Hey ihar 2, zerscht woti eu zu euerem Tauchschi gratuliara, ihar sind scho 2 wildi Hüahner! ) Äs isch ächt cool zum eui Raisebricht z'läsa und Fötali azluaga. Machänds ganz guat und vieli witteri schöni Abendtür! Liabs Grüassli Katja
Anneliese 1222945698000
Liebe Sandra, hallo zusammen - mit Interesse habe ich eure bisherigen Berichte gelesen. Schön, dass es euch gefällt und ihr eure Reise geniesst. Bleibt weiterhin gesund und abendteuerfreudig. Ganz herzliche Grüsse und alles Liebe
Nicole Fischer 1222886173000
Wow wow wow...ich lebe gerade durch euch..denn hier in der Schweiz ist es langweilig und das Reisefieber hat mich schon gepackt als Jeannine mir erzählt habt was ihr alles geplant habt... freue mich von euren Erlebnissen zu lesen!

LG Nicole
lisa ex-freundin von antonio 1221763793000
hoi sandra
i han dieni fotos gseh im internet. i wünsch eu nur das allerbeste. a liebs grüssli us altstätta. lisa
Brigitte Götz 1221660518000
Hallo liebe Jeannine !

Ich freue mich immer wieder auf neue Einträge und wunderschöne Bilder von Eurer spannenden Reise ! So kann man, während man am "chrampfen" ist, von Zeit zu Zeit ein wenig abschweifen ! Ich wünsche Euch weiterhin eine tolle und spannende Reise und freue mich auf weitere Infos ! Liebe Grüsse, Brigitte und Co.
Manuela Gschwend 1221651315000
Hey, äs isch immer mega interessant vo eu z'läsä mano, wenni eui fötäli gseh, denn frogi mi ächt, wani do im büro mach gnüssäds und lönds eu richtig guät go!!!! viiiiiiel spass witterhin und take care....knuuuuutsch a mis cousindli
anonym 1221488879000
heyyyy ! i lach mi futsch ab dere story mite gröschte blueme!!! i lachmer immer no eine ab!!!!witerhin viel schöni erlebnis gruässli tiniwini.. sändyyyy do isch mega sch...wetter! bis baald
Miriam 1221379316000
Hallo zäme
Euer Reiseblog ist wirklich amüsant! Man fühlt sich "mit auf die Reise genommen" - was super ist bei Dauerregen in der Schweiz...
Grüessli, Miriam
manuelllla 1221376405000
aloha!!

hihi... i han mi grad köstlich über euri bricht amüsiert!! mer "ghört" dass sandy voll im element isch

viel vergnüege witerhin!

und gell: obacht geh! hehe...

kiss manu
Bänäna 1221311224000
Hey Chiquita

Währends do i dä Schwiiz wiä us Chüblä güsst, händ ihr sicher wuuuunderbar Wetter Därä Sitä und Facebook sei dank, dörf mä aber immer wider chli mitübercho, wa bi dir so abgot und bizli schwelge wiäs so wer au wider mol Feriä zha. Gnüsses witerhin!

Kiss, Bänäna
Sandra und Jeannine H. [?] 1221279827000
Hallo Zusammen!

Vielen Dank fuer eure lieben Gaestebucheintraege!Wir freuen uns immer wieder von euch zu hoeren. Uns geht es beiden super und wir haben zum Glueck vom Erdbeben nichts mitbekommen. Auch sonst bekommen wir nicht so viel mit, was auf der restlichen Welt passiert!
Endlich sind wir wiedermal in ein Internetcafe gekommen und koennen euch ueber unsere Erlebnisse der letzten paar Tage berichten.
Machts gut und geniesst das Weekend!

Liebe Gruesse
Jeannine & Sandra
Miriam 1221117358000
Erdbeben in Japan und Indonesien, heisst es heute in unseren Medien! Ich hoffe, Ihr seid wohlauf und habt nicht viel davon mitbekommen...
Grüessli usem Aargau
Simönli 1220638963000
hoi, hoi
oh mann, i wird scho chli niiidisch uf eu zwei... wör am liebschte gad in flüüüger stiige und au cho...nur bini halt scho froh übers schwiizer esse.. i hoff ihr hend no nünt us de reiseapothek bruucht ussert d sunnecreme... also gnüssends und freu mi wider uf d neuigkeite dis cousindli
Maria Luisa 1220356356000
hallo ihr zwei hübschen
wow, bereits der 1. reisebericht. das mit dem essen war bestimmt eine erfahrung, die euch auf der weiteren reise noch von nutzen sein kann
ich lass mich mal überraschen, wie eure busfahrt in malaysia wird - bestimmt auch sehr abenteuerlich.
also weiterhin viel spass und abenteuerlust und haltet die augen offen vor kakerlaken und anderem getier...
liabi grüassli und bis hoffentlich bald wieder online
Martin 1220353669000
Hey ihr...

Toent jo alles schomol ganz super fuer da afang.
Gnuessens so richtig, bin aber scho gad achli iversuechtig wel mini feria scho ines paar taeg ended.
Trotzdem wuenschi eu alles alles guati fuer euri reis und i werd eu denn no es e-mail mit infos ueber kambodscha schicka wel doet gits denn echt no viel z gseh.

Gruess und sis heb dr sorg....
anonym 1220341274000
Hallo Jeannine

Das tönt ja scho richtig abentüürlich bi euch beidne. Wünsch euch ä gueti wiiteri Reis und ich warte gspannt uf dFortsetzig. Es liäbs Grüessli a euch beidi und lueget guet ufenand, Mari
Alexandra 1220332081000
Hallo Jeannine
Ha scho es paar Mol a di denkt. Toll, dass ihr Singapur scho so guet uskundschaftet händ. Vil Spass bim Sünnele am Strand. Ganz es liebs Grüessli Alexandra
Lili 1220295174000
Hallihallo liebe Jeannine

Hey, geniess das Reisen und die schöne weite Welt in vollen Zügen. Freu mich schon jetzt auf Eure Berichte! Lasst es Euch gut gehen...

Liebs Grüesslili
Isabelle 1220263096000
Hoi Jeannine
I hoffe dir sit guet greist bishär und wünsche öich vieu Spass i dene 10 Mönet. Fröie mi uf d'Reisebrichte .
Machets guet & liebi Grüess, Isabelle
Rita & Co. 1220197150000
hallo Sandra
mer hoffid ör sind guet in singapur a'cho.
gend aber nöd i de erschta täg scho zviel us.
e gueti ziit und mer freuid üs scho uf da neue pricht vo eu.

grüessli d'schmids
Annemarie 1219994571000
hallo sandy, mer vermissend dich scho, es isch so
ruhig do ohne dich.....smile....dir und de jeannine ganz e tolli zit, und gnüssens!!!!

dini famili
manu b. 1219960296000
Hey ihr zwei reisegirls! Hoffe ihr sind bis ezt guet greist, es het alles klappet und euers hab und guet isch nid verlore gange... jeannine, hesch dis handy no?! umarmig d'manu
Miriam 1219921590000
Es goht los! I wünsche öich es guets "Take-off" i 10 Mönet voller Abentür! Dank öichne Reisebrichte chani ou grad chli mitreise, das esch schön !
Möchets guet ond bes gli!
Miriam (Fröndin vo de Jeannine )
Nan 1219916079000
Für Reisen?
Allzeit bereit!
Viel Spass & Mut.
^_^
Cadi 1219913246000
hallo zema

wünscha eu a schöni zit uf dära "wilda welt" wärda regelmässig do in go luaga wias eu so ergoht.

machends guat

gruass

mario
(dr bündner)
Maria Luisa 1219912898000
hoi sandra

alles, alles guati. gnüsad dia lässig zit. hönd's guat zäma und haltet eu vo da männer fern, hi, hi...

dini gotta
manu 1219912378000
hey hrs-schnegge!

started guet und lahsch singapur no heil, do muessi bald au ane

viel spass und rambazamba!!

s'Tannerli 1219908631000
hoi er zwo!
ha dänkt, i schribi gad scho mol is gäschtebuech so zum "final goodbye". klar, mi secht sich jo wieder i 10 mönat, aber da isch halt scho a langi zit.
uf all fäll wünschi eu zwo ganz vill spass, gueti erfahriga, wänig "donneröh" (gäll sandra) und hoffentlich kei riis-vergiftig. gnüssids, hebid sorg anand und bis zum nögschta itrag!
gruess corry
tini 1219908602000
alles gueti und vieeeeeel spass! tini
simon 1219908556000
viel spass ihr zwei und passend uf eu uf!!!

cheers

ps: bi mega niedisch! wür au gern mitcho
Manuela Gschwend 1219908528000
Hey Cousindli i wünsch dir vo ganzäm Härzä ä unvergässlichi und mega geniali Rais mit dinärä Kollegin Gnüssäds und viiiiiiel Spass bim d'Welt entdeckä...Pass uf di uf und chömäd heil wieder zrugg!!!!!

Liäbs Grüässli
Manuela