Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Marlis erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Entlebucherin im (wilden) Westen ;-)

BlondeHexe 1263897494000
küsse euch frauen ganz tief.
christine Koeninger 1259431405000
Liebe Karin

Ich habe deinen Reisebericht von 2007 über Tulum gelesen. Es hat mich richtig gluschtig gemacht. Ich und meine Tochter suchen eine einfache Unterkunft an dieser Küste. Wir wollen nur 14 Tage in einen Badeurlaub fliegen, möchten aber nicht pauschal buchen. Kannst du mir sagen, wie der Name dieser Cabanas hiess? Ich würde mich über eine Antwort sehr freuen.

Herzlichen Dank und
liebe Grüsse
Christine
Andy 1241213919000
Hallo Marlis
Du hast einen sehr interessanten Reisebericht geschrieben.
Ich gehe diesen Sommer ebenfalls in die USA und nach Toronto. Kannst du mir sagen, wie sehenswert die Reise mit dem Zug von New York nach Toronto war? Ich denke, dass die Landschaft etc. sicher schön anzusehen sind - liege ich mit dieser Annahme richtig oder verpasse ich nicht sehr viel, wenn ich das Flugzeug für diese Reise nehme?

Besten Dank für die Antwort
Liebe Grüsse
Andy
angela 1200608712000
Liebi Marlis
Juppiedu! Scho gli besch wieder uf CH- Bode a z'träffe... Mech freuts scho etz. Wünsche dir und natürlech ou em Odi no ä guete Abschluss vo öichere Ziit in Mexiko. Häbits no guet, gniessits und bes gli! hasta pronto angela
Antwort des Autors: Liebi Angela

Herzliche Dank fuer dini liebe Wuensch. I freue mi natuerli ou tusigfest.
De Odi und ich si inzwuesche ide Staate und i guet 72h lande mer deheime.
Freumi riesg uf ueses Wiedersehe und haeb Sorg.
Bis gli - Marlis
Nina 1199723148000
Grüezi Fräuli
Ech wönsch Ehne no es ganz guets neus Jahr!
Schön das es nömme so lang geit, bes Si weder deheime send!
GlG Nina
Antwort des Autors: Liebi Nina

Herzliche Dank für dine Gästebuechitrag. I freue mi aso ou riesig ufs' Heicho und vorallem uf's Wiedersehe mit dier.
Ouno es guets, neus Jahr und häb fest Sorg zu dir.

Bis bald

Ex-Fröili Stalder
stef 1192019511000
..und wie gehts weiter??
sepp und agnes 1185730111000
hallo marlis
viel vergnügen noch beim reisen mit angela. wir sind eben zurück aus canada wo wir viel schünes erleben durften .liebe grüsse von der familie hess farm !!!alles gueti mer hend dech gärn!
anonym 1185390066000
Hola chicas

Tschumi is spending now his last days in Playa del carmen, on saturday he leaves back to switzerland. I probably will go back to tulum for my last week. So perhaps we will meet there, just write and let me know were you will be.

Greets mark
mark und tschumi 1184174715000
liebe gruesse aus puerto escondido. ist einfach hammer hier. waer schoen, wenn me sech mol wuerd gseh uf uesere reis
Antwort des Autors: Hallo ihr beide. Mier hei itz uesi Reis ou gstartet und si grad in Puebla. Morn (16.7.) reise mer wieters nach Oaxaca und waerde endi Woche in Puerto Escondido lande...wo sit ou ihr grad drinne und wie geits bi euch wieters? Mier waerde anschliessend richtig Palenque / Tulum witerszieh...Waer toll euch mau ztreffe...¡Hasta luego!
angela 1183638902000
hola senorita merliz

unglaublech, scho gli ben ech be dier in méxico!! wie mech das freut freu mi reisig met dier dörfe ziit z'teile und gemeinsam méxico ga entdecke, erläbe, gniesse... und uf ganz velli wärtvoui gspräch met dier!
hasto el lunes! angela
Antwort des Autors: Jipppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!! I freumi esoooooo tusig fest uf dich! Mir waerde bestimmt en tolli und spannendi Zyt zaeme ha. Danke dir , dass du die Reis uf dich nimmsch und zu mir fluegsch!!! Bis am Maendig!
pirmin 1183599114000
Hallo mi Schatz
D Freud esch natürlech ganz minersiits gseh
E has mega gnosse bi dier...chli abschaute vo de Arbet, vom "fea" Reynosa ond e paar Täg det sii, wo mis Härz esch. E freu mi scho etze weder druuf, dech ds gseh... liebe Schmotz usem Norde
selma 1183561916000
hei marlis!
so schön vo der/üch zghöre! lese dini brecht aso sehr gärn!! ei frog: wie hesch eigentlech so met de mexikanische musig?! secher vou di gschmack? wörd mer aso gloubs ou no so gfalle...
solig, ech mues no dreiehaub woche chli schaffe ond denn chömid äntlechäntlech mini ferie!
häbs guet ond e schöni reis, der ond de angi!
liebi grüess, selma
Antwort des Autors: Hoi Selma - mier gfaut die Musig wirklich sehr da. Salsa natuerli und de dueni ouno mitde mexikanische Jugend mitfaene fuer: Camila und Mana. Das lose aber eigenlich die Erwachsene nid. Ha ja aber ou nie behauptet, ich sig erwachse
Ich gruess di lieb und gniess denn dini Ferie!!!
Irina & Nina Ehmaliege Schülerinnen 1183552494000
Grüezi Frou Stauder!

Hoffentlech geits Ehne guet!!!

Mier bedi freue üs uf dä Abe wo mer de mau s'Video vo de Schou döfe aluege!

Mier si grad flissig zäme am üebe för de
Xang-Star-Wettbewerb!

Auso...Möchet sis guet!
Ganz liebe Grüess vo üüs beide!

Irina & Nina[/f]
Antwort des Autors: Hoi ihr liebe Gsangsstars! Chiem euch doch eso gaern cho lose. Muet mer de unbedingt verzoeue, wies gloffe isch. I wirde Dueme Druecke , obwohl ihr's ja gar nid noetig heit: Ihr sit doch suesch scho super!
Es daenkt a euch...D'Froeili Stauder;-D
Susanne 1182455861000
hallo marlis

bin zufällig auf dieser site gelandet und sehe ausgerechnet ein semi-gschpändli.
wünsche dir viel spass und eindrücke abroad!
Susanne
ursi 1181898316000
ciao marlies

s'sisch wieder einisch frytig - ond frytig heisst au a dech dänke (wil du jo eifach nid do bisch!!!). s' isch wirklech immer onterhaltsam dyni brichte z'läse ond sech deby so einiges vorzstelle. leider lyd e chorzbsuech z'mexiko nid dinn ond so wyled eifach myni gedanke be dier. gspannt uf die nöchste abendtür ond verbonde mit de liebste grüess ursi
Antwort des Autors: Hoi Ursi - du bisch sone Schatz! Ha aso grad echli Heiweh becho nach dier und de Fritige im Bodenmatt. Du und das cheibe Team machte mers ja scho nid grad eifach ide Ferni zsi! Freumi doch scho tusigfest ufnes Wiederseh...und vorerst uf witeri Botschafte vo dier (und ne treui Leserschaft)
Aues Liebi vo mier
odi 1181266108000
Hallo Schatz
Tja wer weiss, öb du no andere schöne Bsuech erwartisch
Aso e chome bestemmt of Cuernavaca. S söu dede bekanntlech e sehr höbschi, gschiidi ond wonderbari Studentin us de Schwiiz ha. Das wot mer ned la entgah...
Schmatz..
Antwort des Autors: Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...Schoene Bsuech usem Norde!!! Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiii....!

I freue mi so tusigfest uf dich und no ganz herzlichi GRATULATION: Huet sis genau 100 Moenet! Uf uesi 100monatig LIEBI!
Danke fuer dich!!!
mark 1180698383000
Hola!

Bi öfters do im "Umdie Welt am umeschtöbere, do mir und mim Kolleg au no e grossi Reis nach Mexiko bevorschteit. Mir starte ab 8. Juli in Oaxaca, göi de witers nach Puerto escondido - Puerto Angel -San Cristobal - Palenque - Flores /Guatemala Tikal - Belize - Tulum - Isla Mujeres und de isch leider au scho wieder fürobe. Mir hei 4 Wuche Zit, wär weiss velicht träffe mer jo mol ufnang unterwägs. I lise uf jede Fall gspannt Dini Reisebrichte bis dört häre und ab 8.Juli schrib i de au e Bricht do inne! Chas chum erwarte Mexikanische Bode z beträte, i eifere im 8. Juli scho sit meh als 4 Monet noche und jetzt geits jo nume no ei Monet! Yess! Viel Spass in Mexiko. Liebe Gruess us Solothurn vom Mark
Simon 1180467948000
Eifach ganz ä liebä Gruäss vo mir
agnes und sepp 1180211260000
halloooo
mer wünsched der denn ganz en guete start is schüelerläbe !!!! und vel glück met dinere gastfamilie, mer hoffed dass es du guet breichsch!
mer freuid üs über witeri brecht vo dier
alles liebe, bis bald
katrin 1179389819000
hallo,

ech be fasch echli es nochberli vo der, chome us em lotzärner heterland ond be per zuefall of dini page do gstosse... merci för dä toll reisebrecht! ech macht mi ou grad a, eifach mou alles hender mer z loh ond i weschte z reise!

ech wönsche der no e tolli zyt det äne.
grüessli

katrin
Antwort des Autors: Hei merci Katrin! Das freut mich ja sehr, dass ou öbe es no unbekannts Gsicht sich für mini Bricht interessiert!
Mit liebe Grüess, jetzt us Mexico...
Hindervormüli 1179175084000
Hallo Marlis
Super Föteli si i dim Reisepricht, esch immer wider amüsant s`neuschte us em Weschte zgsee. A de Föteli a geits euch guet mier müi üs auso e kei Sorge mache. Bi üs esch de Grillsaison weder vou ahgloufe, e erloube mier für dich ou öpe es Fleischili drufzrüere, ässe muese de haut ech elei.

Gueti Zit no im Weschte, düit ned zwüescht (so wäge Landesverbot usw.) Bes glii.

Gruess Ruedi+Häsu
Antwort des Autors: Jaja - das cheibe gluschtig mache! Ich armi bechome da äne doch ke so feini Fleischli vomne rü(u)edige Grillchef wi dier! Freumi aber itze scho wieder ufne gediegnegi Grillrundi ade Emme!

Aues Liebi, Marlis
Fränzili 1179171894000
sali marlis

itz hani's ou grad gschafft, dini reisebricht z'läse. es isch wirklich sehr interessant. du hesch ja ganz am afang gschribe, dass dier im flugzüg d'reis i voune züge gnosse gha heit. i ha mer das do böudlich vorgschtöut, s'isch mer aber do nid glunge...

i hoffe dier beidi sigit xund und zwäg. i wüsche euch no vöu interessants und bi gpsannt, was no so z'läse git.

vöu grüess
fränzili
Antwort des Autors: Weisch Fränzili - so wie`s Rüedus Fleischli nid zübertreffe si, gits ou niemer, wo dich und dini Witze chönnt übertrumpfe! Du bisch ächt einzigartig! Mier wärdis aber bim Flüge wieder hi i voune "Züge" gniesse...
sonja 1178910418000
hallo zämä
äs ischt schö öier Risleni z verfolge,üs gits allne guet.D Marlis ca itz Caco säge äs ischt äs luschtigs Froueli . Machets guet
agnes und sepp 1178398364000
hoi marlis und pirmin
danke für die intressante brichte , de röbi und`d`familie chunnt am 11. mai hei aber das wüssed ehr secher!e liebe gruess vo de nadine sie frogt vel nochem götti
dur üchi brecht und fotos fühled mer üs euch sehr noch! danke und häbids guet!!
selma 1178356482000
ech hoffe bi üch eschs chli schöner! do rägnets hött nämli gloubs nor einisch... jäno, mues eh schaffe! häbids guet!
Silvia 1178134589000
Hoi Hobbyschwägeri

Darfi au öberecho?? wörd mi au reitze sovöu schöni ond spannendi sache z erläbe. Wo besch du gsi bim Tornado?? Hoffentlech hesch es sechers örtli gfonde för chli onderschopf. wösseter scho me wodöre es öich ets sässhafter verschlat?
Ganz liebi grüessli us em Schächli
andrea 1177894652000
Ciao marlies

Super tolle bricht wo du da schriebsch! chli fliessiger als ich findes au schoen, dass es no anderi schwiizer gid, wo die siite beriicherid vill spass und gniess es!

vili gruessli vo de west coast vo canada! enjoy it!
andrea
ursi 1177655769000
du strotzisch jo , wenn du heichonnsch vor sälbstsicherheit, be all dene strapaze ond useforderige, wo du muesch bestoh. kenn ne mier dech ächt no? be üs gniessed mier bald set afang aprel de sommer. üsi chend send am letschte wuchenändi sogar för ne viertelstond im seelisbärgersee go bade (du merksch wie mier warm hend). höt am nomitag go ni de wieder bodemattloft go schnoppere.

bis bald ond e gueti zyt

ursi
Rehärze 1177443462000
Hallo zäme

Mier si üs grad vorcho, wie wenn mier säuber aues wörde erläbe, du schribsch so spannend ond realistisch! Das rüeft nach meh!
Liebi Grüess vo de Rehärze
Doro 1177269461000
Hallo Marlis!
Endlich habe auch ich es geschafft dein Reisebricht zu lesen. Das war ja mega spannend. Es freut mich, dass es dir so gut geht und du es so geniesst. Ich bin schon sehr gespannt auf die nächsten Eintragungen. Ganz liebe Grüsse auch von Daniel und an Odi. Wünsche dir weiter eine tolle Reise und viele fanzinierende Eindrücke.
selma 1176969312000
hei iehr zwöi!
ech hoffe ehr send xond ond monter...! ond hend ou es betzli früehlig...jojo marlis, es gäb do aso einiges z'verzelle...
liebi grüess!
Andy 1175358313000
Hei ciao marlis
das tönt ja aues zemli amüsant was du da machsch hmm das mer dere zog fahrt.. wie esch das nomau gange;-o
esch no verständlech, das d lehrer ned chöi of schuelhüser verzechte....
aber äbe
hesch de lieb frere schage no wach bronge?
wönsche no witers e schöni reis de am mäntig ond
häb vöu spass...
ech ha gad weder mau die aktuelle brecht schnöu
müesse läse ond be natürli vou is fiebere ie cho
liebe gruess de hobby schwager
ursi 1175236273000
ciao marlies

war vor der schule auf reisen mit dir. tönt ja sehr spannend und lesen ist eine güngstige variante des reisens. freue mich schon auf die fortsetzung. hebs guet ond e liebe gruess us lozärn
ursi
Antwort des Autors: Juhuuuu...das find ich ja toll, dass du meine Reisen verfolgst.
Ich gruesse dich und deine Familie herzlich und hoffe, dass es euch allen gut geht.

Die "stolze" Ex-Bodenmaettlerin
Agnes und Sepp 1175111115000
Hallo Marlis
Das tönt ja verlockend, was du so alles schreibst! Wir fühlen uns dir sehr nah durch diese Berichte! Wir freuen uns auf weitere!
Liebi Grüessli Aund S
Antwort des Autors: Hallo ihr Lieben

Das freut mich ja, dass ihr meine Berichte verfolgt. Ich gruesse euch ganz herzlich aus der Ferne. (und freue mich jetzt schon wieder auf euch, euer schoenes Zuhause und die hammerhaften Kochkuenste von Agnes - so etwas gibt es hier naemlich nirgends!)

Alles Liebe - Marlis
Priska & Kudi 1175084054000
Hallo zäme

Es ist sehr spannend Eure Reise mitzuverfolgen. So hei mir ou fascht e chli Ferie.
Gniessids und schöni Oschtere.
Grüessli

Kudi& Priska
Antwort des Autors: Hallo ihr beiden

Ich wuensche euch auch viel Erfolg beim Ostereier suchen! Und geniesst doch bitte einen richtigen, leckeren Schweizer-Osterhasen fuer mich. Die Schokolade hier ist fast zum Heulen

Alles Liebi...
g. 1174893104000
Dass man Odi wirklich beim Zoll passieren liess...für mich immer noch ein Rätsel...
Hej Lisi, coole Idee mit dieser Seite, ich kann mir so tip top die Zeit im Geschäft mit dem Lesen deiner Reiseberichte vertreiben...höhö!
Sandra und Ruedi 1174848538000
Hallo zäme
Coole Berichte schreibt ihr, wir sind so nicht nur dabei, sonder gleich mittendrinn .
Überigens hat Odi bei den Fläcklern noch 100 Fr. Schulden, macht ihr das immer so, dass ihr euch wegen ein paar Schulden ins Ausland absetzt?
Liebe Gruess us de Hindervormüli
Antwort des Autors: Danke fuer euer Kompliment.

Uebrigens weiss ich jetzt auch, warum Odi so urplotzlich es riesig eilig hatte mit buchen und abfliegen...ich werde ihn mal betreiben. Bitte macht noch keine Anzeigehihi...

Alles Liebe von mir
Georg 1174610926000
Hallo,
sehr schöner Bericht. werde ich bestimmt noch öfters verfolgen. bin hier an der anderen Küste, vor zwei Jahren sind wir aber entlang der Ostküste unterwegs gewesen.
und senstaioneller Gästebucheintrag von Simon!
Grüsse, Georg
barbara 1174298644000
hoi marlis, hoffe doch sehr, dass alles gut ist. ich bin mega gespannt auf weitere geschichten und fotos. also, mach mal ein bisschen, das leben besteht schliesslich nicht nur aus ferien.... grüsse und küsse
barbara
Simon 1174249912000
Hey Mili. Da ich än internetjanki bi, han ich scho di erst Bricht glesä freut mi dasär heil acho sind. und wär ja irgendwiä nid lustig gsi, wenn nach dem as so viel ghört hesch vom Zoll und so, und biz bangel gha hesch, eifach ohni nüd durä cho wärsch. Wär doch langwilig gsi oder?
Glg usäm Entlebuch, Simon