Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Michèle erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Excuse us, while we kiss the sky

Andy 1384103362000
Hi, ich bin beim stöbern hier auf euren Bericht gestossen und fand ihn echt super lustig geschrieben. Konnte mich gar nicht trennen und hab sehr viel gelesen. Bin gerade am planen einer Reise im gleichen Stil, nur erst nach Mexiko über Südamerika nach NZL, AUS und dann nach Asien, also genau andersrum . Falls ich Tipps brauche, kann ich mich da melden? Wäre schön Allzeit gute Reisen!! Andy
Sylvia 1267265234000
Hallo Ihr zwei!

Bin gerade auf euren Bericht gestossen und habe ihn gelesen!
Sehr tolle Reise hattet ihr da und einiges von dem hab ich auch selbst auf meinen Reisen erlebt!
Auch hab ich gesehen, dass ihr evenfalls im CAT Hostel in San Diego abgestiegen wart! Ich fand das eines der schlimmsten Hostels auf all meinen Reisen bis jetzt! Und gut 1 Monat nach der Rückkehr von meiner Weltreise wurde es sogar geschlossen!
Am liebsten würd ich auch gleich wieder gehen!!!!! Reisen ist einfach Lebensgefühl! Leider muss ich noch bis September warten, doch dann geht es definitiv nach GB (England und Schottland)! Freu mich schon sehr da drauf! Vielleicht habt ihr ja den ein oder anderne Tip für mich und meine Freundin!

Viel Spaß weiterhin bei euren Reisen!
Sylvia
Antwort des Autors: haha schon! ich fand das cat hostel ziemich cool hihi. einfach etwas zu viele leute in einem raum! sind wieder unterwegs: excuse us while we kiss the sky AGAIN.
geniess england und schottland, mir hat beides supergut gefallen. und das cider erst mhh..
liebe gruesse und viel spass, denja
sharky 1226785713000
schoen wars mit dir love.... leider ist es nun vorbei.
doch bald gehts wieder los, freu mich schon auf das naechste abenteuer!

Antwort des Autors: ANTARKTIS ZUM GAELD VERDIENE BABE!!!!!!!!!!
Sabine 1225983515000
Hallo zusammen

Ich bin total begeistert von Eurer Reise. Per Zufal bin ich auf Eure Seite gestossen. Da ich selber eine Reise in Eurem Stil machen möchte, mit ähnlichen Destinationen, erlaube ich mir, EUch zu fragen wie viel Ihr pro Person für alles ausgegen habt. Damit ich mir ein Sparziel machen kann. Wünsche Euch einen guten Start in der kalten Schweiz.

lg Sabine
Antwort des Autors: hey hey danke vielmals.
schwierig zu sagen. wir haben fuer teure laender etwa 2000 franken im monat und guenstige laender etwa 1000 im monat gerechnet. immer plus transport, versicherungen, mobile, essen, unterkunft. einfach alles.
schreib mir sonst auf denjast@hotmail
liebe gruesse
anonym 1224735231000
aja, ich beniede eui disziplin, dass ihr dae blogg wuerklich gschriebe haend! mir haend nach 2 itraeg ufgeh hehehehe

andrea
Antwort des Autors: andrea hallo. so herzig, has de marija scho gseit, weis so gnau wie ihr eu fuehled. gnuesses so lang wie moeglich, es isch oepis uu choschtbars.
und maeld di wie der dperhentien gfalled. es ischn traum!!
kuessli
anonym 1224735149000
hi denja

ich bin tkollegin vo dae marija.. han mal wieder i eue blogg driglueget und es isch DAE hammer wo ihr zwei so alles gsi sind!! mir zwei sind sit zwei moenaet am reise.. t marija isch grad in vietnam und chunnt nacher uf kambodscha, da ich noed so luscht uf vietnam kha han. s reise isch echt genial!! han grad zuefaellig gseh, dass ihr beidi in indonesie und malaysia gsi sind! hammer! han spontan entschiede au zgah da ich so viel guets ghoert han!

wuensch eu beidne alles guete zrugg i dae schwiez und i dae normalitaet! reise macht suechtig und ich gahn definitiv noed wie plant nach 8 moenaet scho hei hihi

ps. phnom penh isch dae haaaammer.. und ja: mir haend dae omar vo israel kenneglernt in pai, wo letscht jahr mit eu go reise isch hehe

liebe gruess a eu zwei
andrea
Arthur and Beverley 1224079070000
Hi Denja and Michele
We understand from Paul and Livia that you are getting to the end of your 'round the world' adventure and returning home to Switzerland soon! We were both excited about the news of Paul and Livia's engagement and are looking forward to the wedding :~]. Speaking of weddings, Tim and Victoria's wedding in Sorrento was very enjoyable and it was really nice to have a break from everything.

Denja - we believe that you might be travelling over to the UK and staying with Dean for a while. Whilst you are in the UK you would be most welcome to stay with us and enjoy the sights of North Wales, just let us know the dates.

Good luck to you both, stay safe . . . lots of love from
Beverely and Arthur
Antwort des Autors: hello beverly and arthur
thx for your msg.
yes thats great news, i was so happy when mum told me they got engaged. cant wait for the wedding!
thats true, we re in london at the moment at deans place. but its a shame we cant make it to bristol, its not on the way to manchester unfortunately. after that we re goin for a few days to cold scotland brr.
looking forward to see u back in switzerland
loads of love xxxx
anonym 1224075489000
Hallo ihr zwei! geniesst die letzten tage noch - der alltag kehrt so schnell zurück!
Jeanette 1223966313000
Hallo ihr zwei. Ich habe immer mit viel Spannung und einem Grinsen auf dem Gesicht eure Berichte gelesen und kann sooo gut nachvollziehen wie ihr euch fühlt.
9 Monate reisen war auch meine beste Zeit und ich würde diese nicht missen wollen!
Geniesst es noch in vollen Zügen.

An liaba Gruass
Jeanette
Antwort des Autors: vielen dank jeanette. es ist wirklich so, haette es mir nie so wahnsinnig vorstellen konnen! ich hoffe es geht dir gut und man sieht sich mal in zuerich, alles liebe aus manchester xxxx
anonym 1220900345000
ich war bis vor einer Woche auch in Indonesien--->und habe gerade gelesen das ihr auch auf der süßen insel gili trawangan wart! wünsche euch noch gaaanz viel spaß!
liebe grüße
teresa
jessica 1219935523000
hy denja,
oh, hab grad eure bilder angeschaut.. uu und die inselfotos!
hätt gern mit dir und der Schildkröte, haili etc das wasser geteilt..
: ) herrlich.
ab nächsten montag hab ich immerhin mit seepferdchen und pipefishes zu tun- ein kleiner job.
freu mich dich zu sehn.
bisou jessica
Antwort des Autors: jessy wuer der gern es mail mache, wie isch dini mail adr?? mini isch suschd denjast"hotmail.com. liebs gruessli xxxxxxx
mami 1219931374000
hj denja,ich habe dein handy sofort gesperrt und es wurde nicht auf deine kosten telefoniert. uns geht es gut wir fahren morgen mit livia und paul nach italien sind in der nähe von intra . habe vorhin mein flug gebucht also ich werde am 19. oktober bis am 2.november in thailand sein und freue mich riesig. versuche dich anzurufen bis bald und viele küssli mami
Dr Niiidisch 1218810997000
Also ig muess sägä, dä Reisebricht isch absolut fantastisch Macht grad luscht druf, d Wält sälber z entdecke... fröiemi scho uf die nägschti Episode..
Gruss
Antwort des Autors: vile herzliche dank. mir sinds au uu am gnuesse und immer na da in san pedro, sit zwei wuche
sara&conny im tessin 1218114416000
hoi ihr zwei herzige insektefresser irgendwo det usse i dä welt. mir sind gad für e wuche im tessin und gnüsseds mega, mal abschalte, chli nüt tue, ässe, schlafe, läse und fescht fesch a eu dänke. mir freued jetzt scho ganz fescht uf eu und eui erzählige. many many loves and kisses

the sara and the conny ones
mami 1217937888000
hi meine liebe,danke für die schönen fotos es ist so toll ich weiss genau wo ihr seit es war dort oben so herrlich den klippenspringer zu zusehen.bei uns ist es immer noch herrlich warm und wir geniessen es am abend auf der terasse zu sitzen. bitte schreibe mir so bald wie möglich wenn du zurück kommst, hätte die möglichkeit die letzten zwei wochen im oktober nach thailand zu gehen.die zeit vergeht soo schnell und ich glaube alle freuen sich auf euch.einpacken von akte ist zirka mitte november wäre super wenn du dabei wärst.alles liebe und viele küsse mami
pano (mmmmhmmmm) 1217839709000
Hallo ihr Zwei Fruchtsausebonbons!

DICKER KUSS! und weiter so
Beverley and Arthur 1216550716000
Hi Denja and Michele
We have been following your journey around the world with great interest - the photos of the places you have been to are very good and you all seem to be enjoying yourselves!!
It seems such a long time ago since we had the party at the Italian Restaurant before you went away but time passes by very quickly and you'll both be back home in Switzerland before too long.
Enjoy the rest of your trip, be safe and take care . . . lots of love from Beverley and Arthur

meli rosettli bla 1216291271000
michele dini haar sind toll!!! <3
Michèle Denja [?] 1215668414000
ihr lieben, vielen herzlichen dank fuer die lieben geburtstagswuensche. wir hatten einen super 7. und 9. juli! verrueckte geburtstagsparty mit super leuten, guter musik und crazy orten. alles liebe und tausend kuesse
jenny 1215621986000
hey spatzi,
nachträglich numal HAPPY BIRTHDAYhoff händ no schön i eui geburis inegfieret freut mi das eu guät gahtno ganz viel spass und gnüssd eui reis no
ha di ganz fescht liäb
kussi jenny
anna 1215602002000
hey süessi..so ich gibs jetzt entgültig uf dir sms zschriebe, han hüt wo ich dir han welle es geburi sms schicke gseh, dass keis sms wo ich dir in letschter ziit gschickt han acho isch..=( doofs natel..naja..zum glück gits ja das gästebuech!=)
wie au immer..HAPPY HAPPY BIRTHDAY,wiiterhin viel glück und wunderschöni momänt uf dinere reis!
d raphi und ich sind ja bereits weider vo eusere chline reis zrugg..uf www.flickr.com/blackmagicwomen hets es paar fotene vo dene 6 wuche on tour! so, ich hoffe, euch beidne gahts guet und schikce 1000 küss und umarmige us züri! *muuaah*
anonym 1215585238000
mein liebes schäzli, ich wünsche dir alles liebe zu deinem geburi und geniesse es wo immer ihr seit. vor 22 jahren war das wetter genau so schön wie heute und papi, livia und ich waren so glücklich als du endlich da warst. ich bin so stolz auf euch beide.ich drücke dich fest und freue mich dich bald wieder in meine arme zu nehmen kisses mami
Götti 1215258457000
Liebe Michèle

(ich weiss es ist erst am 7.7. soweit, doch wer weiss, wann Du diese Nachricht lesen wirst)

zum Geburtstag alles Liebe und viel Gfreuts

Heute ist der wichtigste Tag auf Gottes Erden,
wo die meisten Wünsche erfüllt werden.
Drum möchte ich dir jetzt etwas sagen,
damit deine Hände die schönsten Freuden mit sich tragen.
Zum Geburtstag sollst du alles haben,
wonach dein Herz kann alles fragen.
Alles Liebe und das größte Glück,
das erfüllt dir deine Wünsche Stück für Stück.

Dein Götti )
Giordi 1215184082000
Hi Denja. Andrea hat mich über Deine Reise informiert. Es ist echt cool was Du alles erlebt hast. Meiner Tochter erging es auch so letztes Jahr und ich habe das schon vor 30 Jahren erlebt. Ich habe gesehen, dass Du in Chaing Mai am genaugleichen Ort warst wie ich letztes Jahr. Ich war sogar auf dem Wagen und habe das Gemüse gefangen. Wünsche Dir eine tolle Weiterreise und alles alles gute, passe auf und.. Augen und Ohren immer offen. Tschüss - Giordi.
Carole 1215102780000
Hallooo Michèle!!! Wahnsinn wo du scho überall gsi bisch han euie Reisebricht immer wieder mitverfolgt und jedes Mal so einiges vo dim Mami ghört wenni gsi bin go Haar schniide. Ich druck eui uf jedefall dä Duume für Vegas...oder sinder scho in San Diego???!!! Ziit gaht so schnell verbii, han dir scho laaang mal welle schriebe. Ah ja schaffe abem Summer z Dübi im Grüze Chinsgi freui mi mega! Ich wünsch dir und dä Denja no viel spannendi Abenteuer, Spass und bliebed gsund! ganz en liebe Gruess Carole
Omi 1213695681000
Liebe Denja. Schon ist wieder ein Reisebericht bei mir angelangt. Es ist für mich wunderbar, zu lesen was ihr alles erlebt und gesehen habt. Diese Eindrücke kann Euch niemand mehr nehmen, es bleibt ein ganzes Leben lang in den Gedanken. Aus eurem Bericht kann ich entnehmen, dass ihr euch zu richtigen Putzprofis entwickelt habt. Zwischendurch wieder einmal etwas arbeiten ist ja auch nicht schlecht und ihr habt es ja gut getroffen. Bei uns ist zur Zeit immer noch schlechtes Wetter. Es regnet viel und ist ziemlich kalt. Der Sommer lässt uns im Stich. Nun hast Du ja bald Geburtstag. Ich wünsche Dir dazu nur das Allerbeste, vorallem gute Gesundheit. Ich hoffe sehr, dass Du bald wieder einmal bei uns sein kannst. Nun mein Liebes, noch viele schöne Tage auf Eurer Reise mit vielen Grüssen. Vielen Dank für die Postkarte und einen dicken Kuss. Deine Omi
Die besten Wünsche zu Deinem Geburtstag und viele Grüsse auch von Suter's mit Marco
Antwort des Autors: liebes omi, vielen dank fuer die lieben worte. es freut mich das dir unsere internet seite so gut gefaellt. uns geht es nach wie vor super, amerika ist ein wundervolles land auch wenn die leute manchmal etwas komisch sind sind heute in san francisco angekommen und fahren in ein paar tagen weiter nach las vegas. wuensch mir glueck, evt gewinnen wir und kommen als millionaere zurueck in die schweiz
dicker kuss, freue mich dich bald wieder zu sehen
Sisterli 1212835540000
he du, freut mich das eu so guet gaht. bi eus is leider nöd so schön warm,aber jetzt fangt ja EM ah, dänn wirds bestimmt chli besser!Hüt isch seröffnigsspiel,freu mi scho richtig au wäns leider rägnet! wünsch eu no ganz viel spass! hdl
Bea vo Langnau ( freundin deiner mami) 1212162758000
Super eure berichte und photos . habe gehört, dass ihr jetzt auf Maui seid . war weihnachten dort und wollte euch nur empfehlen , fall's ihr es nicht schon kennt die " road to hana " 360 Kurven aber das Dörfchen sehr mystisch, irgendwie sind alle high dort, alles easy going , have fun an be relaxed .... wünsche euch weiterhin viel spass und take care . grüessli bea
Antwort des Autors: hoi bea
vielen herzlichen dank, haben kurz darauf diesen ausflug gemacht. hat sich definitiv gelohnt! die strasse ist superschoen und hana wirklich suess. und all die blumen und baeume - wow!! alles gute und viele gruesse aus maui, xx
André 1211967244000
Also ihr zwei hübschen was man da so sieht macht einem so richtig gluschtig (vor allem das Meer mit dem tauchen, Schlagen weniger bei uns wird auch wieder langsam wärmer. Wünsche euch noch eine Superzeit!!! Küssli an euch zwei Dad
Päde 1211225607000
hoi ihr zwei,jetzt hanis au wieder mal gschaft eui bricht und fotos z`verfolgä. eu schiinds ja ganz guet zga und das isch rächt so. gnüssets witer hin i vollä zügä.
ganz liebi grüess us dä wält stadt dübi Päde
anonym 1210941483000
ihr zwei mached doch genau s'richtige!!! gnüsseds und ich hoffe ihr chönd no viel schöni erfahrige mache!!!! all the best
brigitte 1210779763000
liebe Denia, ich bin eine Freundin deiner Mutti. Wir haben eine wohnung in phuket, also ich kann verstehen, dass dir asien so gut gefällt ! mit interesse habe ich eure berichte gelesen, richtig spannend. wünsche euch noch ganz tolle zeit und passt auf euch auf, hier werdet ihr sehnlichst erwartet. liebes grüssli brigitte
anonym 1209509059000
Mischi, du bisch eifach super! und du au, Denja! gnüssed de trip eifach, egal ob guets oder scheiss-wätter, who cares!? einewäg e gueti ziit! hug, marco.
mami 1208074388000
hi schätzli nach unserem morgentlichem tel. hätte ich euch so gerne mein selbst gebackenes brot gebracht aber nicht aufgeben nochmal brobieren.sich ans rezept halten ist wichtig,800gr.Vollkornmehl 2oogr.Weissmehl ,1Essslöffel Salz,20gr.Hefe ,6dl.Wasser,2Esslöffel Öl.feuchter teig kneten 1.Std.an einem warmen ort aufgehen lassen kein durchzug und mit einem feuchten tuch zudecken.beim nächsten mal gutes geliengen und ich mache jetzt zmorge und freue mich auf mein selbst gebackenes brot.hi,hi.viele küssli mami
Omi 1207822206000
Halo Denja
Nach Deinen Berichten und Fotos geht es Euch beiden gut. Nur das kalte Wetter gibt Euch Probleme auf. Auch bei uns ist es sehr kalt. Es gibt immer wieder Schnee. Am Sonntag den 20. April gehe ich mit Ruth und Seppi in die Ferien. Das ist mein Geburtstagsgeschenk von Suter's. Ich freue mich sehr darauf, kann wieder einmal schwimmen. Ihr bekommt hoffentlich bald eine Arbeit auf einer Farm. Dort könnt ihr dann Hühner und Säuli füttern !!!!! Ist einmal etwas anderes.
Viel Glück und liebe Grüsse und Küssli. Deine Omi
Conny 1207226867000
hoch ich vermisse euch..
Antwort des Autors: wir dich auch mouse!

und danke fuer alle eintraege. soooo schoen immer was von euch allen zu hoeren. kuss aus queenstown (wo es uns supergut gefaellt
Kurt Blättler 1207161813000
Liebe Denja, Edith hat mir erklärt, wo ich ein schönes Bild von dir finden kann: ganz reizend finde ich die zwei 'gebändigten' (?) Wesen auf dem Bild, auf welchem du den Tiger zärtlich streichelst. Herzliche Grüsse und weiterhin gute Reise und viele, viele neue Eindrücke. Kurt
catherine.perron 1206309277000
hallo michèle, ich werde gerade neidisch wenn ich deine bilder sehe.deine eltern sind gerade bei mir. wir frieren denn es schneit!!!. ich wünsche dir alles gute und schönes. catherine
Sisterli 1204566412000
he,ihr zwei!ihr händs ja anschienend super,das freut mich!he,mischi weisch was! han mini Lehrstell,jupihan mega freud!wünsch eu no ganz viel spass und passed uf eu uf! küssli us leider wieder dä chalte schwiiz
Stiefcousin 1204389893000
So, nachdäm ir Denja sis Omi a Wiehnachte is Schwärme cho isch vo dene zwöi uf Wältreis han i jetz doch au mal wölle luege wo mis Stiefcousinli s'Läbe so gnüsse tued. Es paar vo dene schöne Plätzli sind mir ja nid ganz unbekannt.
Ihr zwöi schiined's ja mega guet z'ha - das isch au rächt e so ! Gnüsseds und küssed dä Himmel au uusgibig.

Dani
mami 1203498894000
hi schätzli morgen geht unsere reise los und wir freuen uns riesig.habe den reisebericht gelesen und muss schnell ein paar worte dazu schreiben.es freut mich jedes mal so viel spannendes zu lesen und zu sehen,und das allerschönste ist das wir euch zwei am freitg in die arme nehmen dürfen und eine woche mit euch verbringen werden.schade das livia und paul nicht dabei sein können. freue mich sooooo many kisses mami
Heidi 1202894983000
Ech wönsche euch 2 no viel Spass of euchem Trip. Aber so wie ech s Denja könneglernt ha, han ich do gar keini Zwiifel ;o)
Gnüssets ah... Ächt tolli Fötalis ond Kommentars
s Spanieheidi
meli 1202785403000
hey ihr zwei hübsche!
ihr händmer gad dä abig grettet...han ez zwei mönet kei internet meh gha bin sit hüt wiedr online. ez hani all eui bricht so schön am stuck chöne läse, wasmi sehr underhalte hät

danke dafür <3

chfroimi mega für oi, dassers eso gnüssed

da zzüri isch alles wiä immer.
abart det.
abart da.
abart überall.

und ja...am 10jährige händer aso definitiv gfählt!

eui fotis xehnd aso wüki so us, als hettmer oi inen reisekatalog inegschteckt ^^
(das muni ma amerke. ich känn so stränd nämli nur usm fernseh. abr das gits ja würkli haha, genauso wiä das einte grusige wc. das känni au nur usm fernseh. g)

abr isch schön z'ghöre, dass oi guet gaht

und hey..wänni gad so schön däbii bin..ich will e charte ha!
nämlich!

kussi usm -uuuuusnahmswiis trochne, defür chalte (was ja eich gar nöd esoooooo schlimm isch, me chan sich ja warm alege) - züri

(ja. ich versuechsmer schön zrede)

ENJOY!!
<3 <3 <3

meli
Somkit 1202640695000
Danke für den Beitrag zu Vang Vieng, sieht echt schön aus. Ich war schonmal in Laos, in Savhannakhet. Sobald ich wieder mal Urlaub hab werde ich nach Vang Vieng schauen. Schöne Grüße aus Thailand, und noch eine gute und erlebnisreiche Reise! Khun Somkit
Corinna 1202487186000
Hey ihr beiden,
leider haben wir uns ja gar nicht mehr gesehen, bevor ihr auf die Gilis gefahren seid , aber wir haben jetzt ja euren blog gefunden. Wie gefaellts euch dort?
War echt ein luschdiger Abend mit euch.

Viele Gruesse und noch ganz viel Spass auf eurer Reise!!!

Corinna & Julian

P.s. Unser Blog: corinnaundjulian.wordpress.com
Antwort des Autors: hallo ihr zwei, kuul habt ihr uns gefunden. wo seid ihr? wir sind auf gili trawangan, super geil hier!! nachher wahrscheinlch lombok. dann nochmals kuta und dann ubud. schreibt uns doch via facebook: denjast@hotmail.com
danke fuer die seite, werd gleich mal sehen was ihr so erlebt habt. bis bald, liebe gruesse
Päuli 1202458097000
Hello Ladys,
Well,well,well.Buisness Class
Denja you could stand in S**T and still come out smelling of roses. You are very lucky girls.I hope you enjoyed Singapore even if you were scared to smoke??? They all carry little ashtrays with them in there pockets!! They must sink!!! Hope you enjoy Bali??
Missing you xx
Antwort des Autors: i was scared to smoke, here on gilis im defnetly not its soo nice here, i love it. we like all the places we ve been, u can take us to a muddy hole and we re happy take care, miss u
Michèle Denja [?] 1202276409000
danke tuusig mal fuer di vile gaeschtebuech iitraeg, lueged jedes mal waemr im internet sind ganz gschpannt obs noi gae het. messi! gnuessed de winter (muen ja super si, so wienis ghoere! unfair!), vili gruessli us bali (ja es isch sooo heiss da
Oli/nimoeh 1202140089000
he mues a dere stell au mal säge wie erpicht ich immer wider uf neui bricht und fotis vu eu warte und die richtig verschlinge!! danke!
stönt ja so dä hammer alles.. =)
liebi grüess usm gad verrägnete züri
Omi Hauser 1202117122000
Hallo Denja. Die schönen Fotos und die vielen Reiseberichte haben mich sehr gefreut. Euch beiden geht es ja gut und ihr habt viele Erfahrungen gemacht. Schon sind 3 Monate vorbei seit eurer Abreise und ich vermisse dich sehr. Mit geht es wieder besser und ich freue mich auf den Frühling. Bleibt gesund und bis auf bald. Mit lieben Grüssen und Küssli. Omi
Ric 1202101080000
Hey ihr zwei... eure Seite ist echt spitze... freu mich schon zu hoeren, was ihr ueber eure Tage in Singapore schreibt... ha ha ha Und stellt doch mal die Bilder vom Swiss Club ins Netz, vielleicht schaff ich es, euch das Video zu schicken... Bis dann, wuensch euch ne tolle Zeit auf Bali, besucht den Besakih Tempel und verbringt ein paar Tage in Ubud (Antonio Blanco Museum ist dort auch ganz interessant, verrueckter Kuenstler)... Viele Gruesse aus Singapore, war schoen euch kennengelernt und getroffen zu haben, Ric
Conny Mahony 1201274500000
Meine lieben kleinen reisemäuse. ich liebe und vermisse euch...!
Mirella Bommer 1201259106000
Ciao Michele
Hoffe, diese Message erreicht Dich...Freue mich für Dich und Deine Freundin, dass ihr es schön, interessant und lustig habt. Hoffentlich alles gut gelaufen ohne grössere Probleme. Bei uns hier alles wie gehabt. Wünsche Dir und Deiner Begleitung weiterhin alles Gute und noch viele schöne Erlebnisse.
Herzlichst Mirella
fizzy 1201119095000
hell o

mega cooli bricht danke für s dra teilnäh lah !
ha nur churz wele fröge wie gnau de tigertemple heisst, n kolleg gah ebe bald un dbrüchti na s paar infos.. bitte maile :p!
hoffe mer gseht sich bald mal wieder..
x fïzzy
Antwort des Autors: huhuu fizzy, also de tiger tempel isch noerdlich vo bangkok, ca 2-3 busstunde. de name weisi nueme aber waen er in bangkok isch chanr nur nach em tiger tempel froege und jedi agency kaennts. sisch mittlerwiile leider uu touristisch worde liebe gruess us kuala lumpur

ps: immer na in stockholm?
anonym 1201077432000
Hi Schätzli,danke für den wunderschönen Bericht.Ich bin in Gedanken immer bei euch und freue mich das ihr es so toll habt. Am Samstag ist CD Taufe in der Hofkirche von Rolis Gugenmusig und Livia und Paul kommen zu uns.Am 31.Jan. 5 Uhr in der früh ist Fastnacht Beginn dann wird unsere kleine Stadt zu einem Hexenkessel.Es ist auch hier einiges los nur leider haben wir nicht so warm wie ihr.Auch ist eine schwere Grippewelle in der Schweiz ausgebrochen und die Aerzte haben die Wartezimmer voll von Patienten.Heute scheint zum Glück wieder die Sonne und wir freuen uns riesig bald mehr davon zu bekommen.Wir werden noch im Internet Hotels anschauen und geben euch Bescheid was uns so gefallen würde.Auch werde ich mit den Eltern von Michelle telefonieren und bringe alles mit was ihr braucht.Musste mal wieder üben zum schreiben wie sagt man so schön ' WER RASTET DER ROSTET'. So meine zwei Lieben geniesst es noch im Paradies bis am 22. in Bali liebe Grüssli und Küssli Mami
Nati 1201023943000
Hey girls...
die Stränd, unglaublich, da cha mer würckli nur nidisch si. Da bi eus wirds wieder chelter und es regnet, bääää. Ihr verpasset also echt nüt höhö. Viel viel Spass wünsch ich eu witerhi und hebet eu Sorg. Ganz en dicke Knutscher. Natasa
Dunia 1201013973000
Heeeey Denja

Etz hani äntli mal ziit gha zum eui Bricht läse und Föteli aluege. Bin ja richtig niidisch(
Etz mueni aso chli öfters da ine luege;o)
Gnüssets!! Hoff lies bald wieder öpis vo dir.

Dicks Bussi us de chalte CH
anonym 1201003114000
Hello Lil Sis and Michelle. Well I have heard that my tip for the Perenthian Islands was appriciated that you had a great experience. It really is a great place and it was my favourite place ever in my whole trip. Ok the Cameron Highlands are totally different to what you already seen. They are a place to chillout, and I mean chillout. Its a little colder there as its in the mountains and you will need long trousers and a pullover,i really liked it as it was different to beaches and temples. You can see how Tea is made and many other interesting things, I would only stay about 2 days there. It really is a place to catch up with lost sleep,and by looking at your past 4 months you both need it.Food is also good, lots of India cooks. Take care you 2 and enjoy. Paul xxx
fifi 1200239610000
he denjlein ich han gfunde wenn i scha mal ferie han, chan i a mal was schriebe.ich han all mini erste semesterprüäfige bestande.jez schaff ich und mach klini usflüg, damit i wenigstens e kli was vo dä welt gsäh i wünsch dir (eu) für 2008 schöns wetter und ganz vill liebe.busserl
Anne 1199709208000
Hallo Mischi
Ich wünsche Euch beiden noch einen guten Start ins 2008 und nur das Beste für Eure Reise. Es freut mich zu sehen, dass es Euch gut geht. Bin ja ganz neidisch auf Deinen braungebrannten Body. Du siehst gut aus meine Süsse. Und Du darfst schadenfroh an mich Käse im Büro denken
Ich drück Dich ganz fest und sende Dir einen dicken Schmatz. Bis bald.
anonym 1199102267000
hallo denja und white shark!

ich verfolge euern blog sehr gespannt und finde es immer wieder schoen so lustige storys zu lesen. das toent ja super was ihr da so erlebt mit den vielen kulturellen unternehmungen, den sehenswuerdigkeiten und eindruecken fremder kulturen wie laolao, tiger, chang(elefanten) usw. ich wuensche euch einen super rutsch und hoffe ihr habt einen schoenen abend. habe gehoert felipe hat ein geschenk mitgebracht. gruss
Antwort des Autors: buehler? anonym?
Marion 1199051448000
Hoi Deni, Livia hat mir schon lange mal den Link gegeben und habs jetzt endlich auch geschafft mal reinzuschauen. Wünsche Euch Beiden einen tollen Rutsch morgen, eine coole Party und noch viel Spass im 2008 beim Reisen. Bin meeega neidisch. Liebs Grüessli Marion
Marco, Ruth und Pepino 1198956798000
Es rächt es schöns und mega luschtigs Rütschli is neue Johr und no veli so schöni erläbnis wie bishär mit e re heile rückkehr i eusi au schöni schwyz wünschid mir Euch für's 2008. Es grüessli vo de Oma. Au Sie drückt Euch de Dume für's 2008. Si freut sich immer riesig, wenn Sie eues Brichtli mit de Föteli läse cha. Marco, Ruth und Pepino
Rico ;-)) 1198917939000
Euch ALLEN möchte ich einen super Rutsch in's 2008 wünschen, es macht uns hier in Zürich viel Spass immer wieder zu sehen , wie fleissig ihr Beiträge und Fotos reinstellt. BRAVO und weiterhin viel Gfreuts auf Eurer Reise, lieben Gruss vom Götti und Rita ) ps: die Fotos, auf welchen ihr vollstaendig bemalt seit, würde ich dann schon noch gerne sehen *zwinker*
dave 1198845347000
hey ladys (inkl. fäbu

hans endli aumal no uf eui site gschafft.... eifach nume weltklass!!! (aber ihr wüssed ja das ich lieber mit eu mitcho wer) stattdesse hock ich jetz mit churze haar und ämene azug im büro ---- lässssssig hehe janu hauptsach ihr gnüsseds und ich weis ja wie ich eu wieder chan zämetrummle wenns härt uf härt chunt (isch dmuschle echt no in bankok *big smile*) grüessli dave
PS: fäbu dis scheiss zügs isch immer no bi mir, hans nat wiedermal verhängt..zzzzzzzzzzzzzzzz
Antwort des Autors: eeeeeeeee
schoen vo dir zghoere, haend maengisch daenkd es waeri mega waend mitcho waersch! schade schade..
wuensched dir e mega sylvaeschter party und naechschd herbst goemr so richtig al zaeme go stuerze
curuu!!!
mua, denja und michele (faebe isch go penne gange, het sit zwei tage nueme pennt haha)
annika 1198517243000
gaaaanz schöni wiehnachte a oi 2 luschtige denke ganz fescht a dich spatz!!!love you!
sara h. 1198274152000
ahh ihr zwei, wo sinder grad?? hoffe es gaht eu guet und ihr gnüsseds so richtig. be mir isch dä start in muc au super gloffe. wünsch eu witerhin viel spass, bliebet gsund und super wiehnachte und natürlich DÄ BESCHTI rutsch überhaupt, wo au immer dä si wird

muaaa
euri sara
Yasi 1198183068000
Salü ihr beidä Globetrotter!!

han nur ganz churz wellä hallo säge und vor alläm säge, dass ich ganz gspannt amigs uf eui noiä blog-iiträg wartä... freu mi immer wieder uf eu bricht! (und hut ab, wie oft ihr eu brav mälde tüend!! und die kuulä pics bringät eim sowieso grad zum lachä, mitträume und meh ;o))
bin uf all fäll ganz niidisch uf eu! *g* has lang nöd so interessant wie ihr. Bi eus i dä schwiiz ischs meega chalt (wie ihr äs eu dänke chönt) und da ischs wohl nöd wiithergholt, dass dä Michi und ich beid grad glichziitig di heimä am ummäsüüchä gsi sind... *g*
Wünsch eu uf jedä fall wiiterhin no viel spass, hebbet schöni Wiehnachtä und än guete Rutsch is 2008!!! Und hey, enjoy tha fullmoon party!! *g*

cheerio us Eglisau und grüessli au vom Michi,

Yasi
Rico ;-)) 1197649259000
* * * Adventslicht * * *

Ein kleines Lichtlein vor's Fenster dort gestellt,
soll leuchten dir von fern,
bei Nacht der kleine Strahl erhellt
die Stadt wie tausend Stern.

Das kleine Flämmchen zündet,
am Dochte es sich nährt,
Adventszeit es verkündet,
damit es alle Welt erfährt.

Das Weihnachtsfest es nahet,
mit großen Schritten schon,
geschäftiges Treiben sahet
man allenthalben schon.

Versteckt wird an allen Orten,
Paket und Päckchen groß,
gebacken werden Torten
und auch Kuchen ganz famos.

Bei der Hektik und dem Treiben,
verliert sich des Festes wahrer Sinn,
wo wird all die Güte bleiben,
wo führt uns der Konsum noch hin ?

Schenkt was schönes und ganz feines
schenkt was jeder nötig braucht.
Gebt von Herzen, sei's auch kleines
Glück und Liebe eingehaucht.

So nun schick ich in die Welt
Glück und Liebe mit dem Lichte,
hab ich auch nur wenig Geld,
schick ich euch ein paar Gedichte.

Ich wünsche einen schönen Advent,
wenn morgen das 3. Lichtlein brennt.
muschi...;) 1196961845000
na ihr zwei..!
so wies usgseht isch ja alles tiptop bi eu..bi mir au..bin jetzt e ganz "seriösi" credit suisse mitarbeiterin für die nächschte 4 mönet..isch scho chli luschtig. aber hey,ich hans piercing chönne drin lah!*freu*
isch immer wieder e feud euchi bricht z'läse..(vorallem während de arbeitsziit..muhahaha)
sehr inspirierend, spannend und unterhaltsam..d raphi und ich sind jetzt au langsam eusi reis am plane, wo mer nächscht summer werdet aträtte...mer chönd zwar nur 2 mönet lang und es tirebt eus au nöd ganz eso wiiit weg wie euch..aber hauptsach weg, gnüsse, umecho und "sex, drugs & rock n'roll" oder so.. wie au immer! ich wünsch eu uf all fäll no wiiteri super mönet, gnüssets & keep following the sun! will winter isch absolut doof..(und ich sprich us erfahrig!..) kuuussss änibäni!
Sandie 1196928766000
Hallo zusammen

Bekomme fast ein wenig "Heimweh" nach Kambodscha, wenn ich Euren Bericht lese und die Fotos anschaue... Schade, dass ich zwei Wochen vorher dort war! War von den Tempelanlagen und dem Land selber auch sehr beeindruckt! Habe noch einen Restaurant-Tipp fuer Euch in Phnom Penh: Remdong Restaurant (unterstuetzt ein Projekt fuer Strassenkinder; Lage: in der Nahe des Green Mango Restaurants) fuer Experimentierfreudige gibt es gegrillte Vogelspinnen!
Wuensche Euch weiterhin viel Spass und sende Euch herzliche Gruesse aus Hanoi
Sandie
Antwort des Autors: hi sandie, du hast recht, kambodscha ist wahnsinn! besten dank fuer den tip, sind zwar nur noch heute und morgen hier, aber vielleicht schauen wir dort vorbei.
ps. gegrillte vogelspinne hab ich schon versucht hihi
huge from phnom penh
mami 1196925989000
hallo mein schätzli, gestern hat papi angerufen und von deinem anruf erzählt. schreibe doch ab und zu mit dem copi das ich in übung bleibe sonst kann ich nur im englisch noch noch üben.bei uns riecht es seit sonntag jeden tag von guetzli den ich bin fleissig am backen.alle guten rezepte von omi probiere ich aus um später euch weiter zu geben den ein wenig tradition ist schon noch schön.mir geht es super mit meinen fuss kann wieder ins fitness und laufe schon fast wieder wie vorher.also mein schätzli die zeit vergeht im flug und ich freue mich auf februar in bali werde dir den neuen harry potter mitbringen und das verlorene aromat sowie natürlich auch die farbe.also geniesst es wir wären am liebsten jetzt schon an der wärme.in love mami
Omi 1196763191000
Hallo Denja.
Schreiben war noch nie meine grosse Leidenschaft, darum ging es so lange bis ein Zeichen von mir kommt. Freue mich so sehr, wenn ich von Dir etwas höre und schöne Föteli dabei sind. Ihr habt ja schon so viel gesehen und erlebt was für Euch unevergesslich sein wird. Bei uns ist jetzt eine schöne Zeit angebrochen. Ueberall hat's Lichter und Kerzen.was für Euch vermutlich dieses Jahr kein Thema ist. Dafür könnt Ihr Sonne und Wärme geniessen. In den nächsten Tagen wird bei mir der Geruch von Guetzli aufkommen. Kann Euch Lieben leider keine in die Hände drücken, hoffentlich nächstes Jahr wieder. Bei mir zuhause spürt man auch viel von Weihnachten. Auf dem Balkon steht ein schöner Weihnachtsbaum mit Kugeln und el. Kerzen und in der Wohnung eine schöne Krippe. In Gedanken bin ich so viel bei Euch und hoffe sehr, dass ihr gesund bleibt. Am 16. Dez. lädt mich deine Mami nach Zürich ein in den Cirkus Cornelli. Freue mich sehr darauf.
Euch beiden schickt die allerbesten Grüsse
Deine Omi
Päde und Tamä 1196515136000
Hey hou Mischi und Denja! Hoffes es geit öich guet!! Me chönnt fasch nidisch wärde wenn me d'fotos so aluegt*g* aber mir möges öich gönnä
Gniessets no, Zit geit vöu z'schnäu verbii..bi üs gaht dr Wiehnachtsstress scho baud los-.-

Ganz liebi Grüess usm verrägnete und chaute Switzerland, Päde und Tamä!
Dad 1196094838000
guten abend ihr zwei hübschen. ja lasst es euch gut gehen und geniessen in allen zügen ..... ich hocke noch im büro draussen stock dunkel und eher kühl so ca. 5 grad. mag gar nicht raus. bei uns ist alles normal gähn... ausser mein musikzimmer nimmt form an.hihi euch auf jeden fall alles liebe und gute. pass gut auf euch auf. denke an euch vili küssli dad
Sarah_FCZ 1195808872000
Sali ier beide!

Aso muen zuege, bitzli niidisch bini also scho froit mich aber daseres anschiinend super hend, gnüssed oii weltreis. da in züri isch immer no alles bim alte, chalt isches, bald wiehnachte und hoffetli kei schnee. (zumindest min wunsch) de fcz isch uf meisterkurs (hoffemer zumindest) und im UEFA cup laufts aso au.
Das sowiit zu oisem lieblingsclub, falls oi die info überhaupt intressiert

ganz liebi grüess
sarah
mami 1195547325000
hallo ihr zwei ieben,tel. von livia wurde weiter geleitet es klappt super. ich hoffe das ihr die reise zum nächsten ort gut überstanden habt. bei uns ist es immer noch sehr kalt und somit konnte die skisaison früher starten. ich habe jetzt einen gibs zum öffnen und es heilt gut das ich ende monat wieder normal laufen kann.freue mich auf neue infos und küsse euch love mami
Jeanette 1195479235000
Hallo iar zwai
Gespannt verfolge ich eure Berichte und fühle mich gleich auf meine Reise zurückversetzt - yeahh!
Geniesst es in vollen Zügen!
An liaba Gruass
Jeanette
Antwort des Autors: hey jeanette, ohh ja das mached mer. reise isch eifach nume sensationell! gnuesseds mega und sind aefach nume gluecklich. ganz e schoeni wuche (welle tag haemr huet wuenschi dir, xx
denja
Carmen 1195229041000
Hallo Ihr zwei Weltenbummler, Liebe Grüsse aus dem Kühlschrank, Namens Schweiz, und eine gute Zeit für Euch.

Carmen Blattner
annika 1195200774000
hoiii ihr zwei luschtige!mensch die föteli,haha ich hoffe sgaht euch guet und ihr sinds ganz fescht am gnüsse (obwohl ich weiss das es so isch)! das wuchenend gibt klein annika aber gaas,aso morn dän,juhui ich han burzeltag!ich schribe dir aber no es maill spatz,sgit es paar news!dicke dicke kuss
Toto 1195066329000
Man wie die Zeit vergeht. Dat is ja inzwischen ne richtige Brücke
Anne 1195049391000
hallo Michi, und es bleibt spannend. Ob es Euch gut geht, muss ich ja nicht fragen Es scheint ja alles in Butter, aber die Drogenangebote und gleichzeitig Todesstrafe auf Drogenhandel ist wirklich der widersprüchlich. Ich wäre nicht Anne, wenn ich jetzt nicht doch noch sagen müsste: "Passt auf Euch auf und dass Euch ja niemand was unterschmuggelt!" Also bis bald und en dicke Schmatz für Euch beide.
mami 1194958407000
Danke für den Anruf heute Mittag es war super deine Stimme so nah zu hören .Es freut mich das ihr zwei lieben es so super habt .Enjoy it and many kisses Mami
Fehnya 1194869915000
Thailand ist die beste Partyabsteige in the world, i know.
Kost nix, und man kann sich so richtig die Birne abschädeln. Geil.
Suuuper Bericht. Macht weiter so ihr Süßen.
OMI 1194865893000
Hallo Denja, Habe immer grosse Freude, wenn ich von Dir in fremden Landen etwas höre. Es ist wunderbar, in jungen Jahren so viel zu erleben. Auch die Föteli sind eine schöne Erinnerung an unvergessliche Tage. Geniesst all das Schöne, denn diese Zeit kommt nie mehr wieder. Bleibt gesund und wohlauf.Auf ein Wiedersehen. Liebe Grüsse und Küssli. Deine Omi
Mami 1194461842000
Hallo ihr zwei, schon lang nichts mehr gehöhrt,geht es euch gut. Ich war heute im English mit den öffentlichen Vekehrsmittel ,ging ganz gut. Es würde mich freuen ein paar schöne Fotos zu sehen denn ich habe sooo viel Zeit euch zu schreiben. Es liebs Grüessli und es Küssli Mami
anonym 1194356020000
Servus,
wollte mal wissen wie der Ort heist, wo die Mönche mit den Tigern leben.Und wie lang die Fahrzeit ist ca.
Gruss touri
Antwort des Autors: hey,
wie der ort heisst weis ich leider auch nicht genau, aber er befindet sich etwa 3h noerdlich von bangkok. in bangkok werden diverse touren angeboten, es ist also ueberhaupt kein problem dort hinzukommen. liebe gruesse aus laos
meli 1194326699000
neeeeei, ich bin nöd niidisch. nei nei.
ganz und gar nöd.
mann mann mann.

kussi us dä schwiiz ^^
Irène 1194259834000
Ciao Spätzli.
Verfolge eure Reiseberichte mit Spannung. Täusche ich mich oder finden eure Aktivitäten vorwiegend Nachts statt?
Baci Irène
Jenny 1194012632000
He ihr zwei, freut mi dass eu guät gaht, owohl er mer letschti scho chli dä zmittag verdorbe händ mit eune Bilderhe,weisch was? gang im dezember uf Paris für äs weekend und freu mi mega! wünsch eu no ganz viel spass! Kussi
mami 1193983000000
mein liebes schätzli,papi hat mir dein tel. gespräch mitgeteilt und es freut mich das ihr es gut habt.heute bringt mich irene zum gibs wechseln und ich humple schon ganz gut vom oberen in den untern stock.föteli sind lustig werde im februar auch mal so ein hüpfer probieren.gestern war eine sendung über kambodscha da gibt es einen ort mit einer tempelstadt es waren traumhafte bilder,wäre am liebsten auch dort.geniest es und ich freue mich auf weitere spannende berichte.es grosses küssli an euch beide mami
Antwort des Autors: huhu mami
vili vili liebi gruessli us luang prabangh, sind huet en wasserfall go aluege! es isch traumhaft schoen da, dstadt het uu flair und dluet sind aefach uuu lieb. kuessliiii
denja
Anne 1193831666000
Es macht richtig Spass Euch per um die Welt mitzubegleiten. Vielen Dank für die super Berichte!!! Im Office ist alles beim alten, um so näher das Ende des Jahres rückt, umso durchgeknallter und gestresster sind alle. Nächste Woche habe ich STEP und ihr beiden Girls müsst mir ganz fest die Daumen drücken. Zeit habt ihr ja genug
Ich vermiss Dich sehr (Marco auch) ... SNIFF
Freu mich schon auf die nächsten Berichte und bis dahin viele feuchte Knutscher.
Philipp 1193823489000
WOOOW, ich will au!!! han nach eunä bilder grad entschlossä, dassi au mal für 1-2 mönet weg gah will...

gnüsseds und vili grüäss us em triischtä heimatländli
anschi (fcz unso) 1193747602000
ihr souhünd ihr! wer gaht da eifach uf chiang mai ohni mich? ha gmeint ihr seged erscht nöchscht jahr det.. tststs... anyway, wär würkli super wänner auno irgendwo wäred im feb/märz, dänn chöntemer zämä schabe fuätärä.. üü nei dänn doch lieber chauniau
viel spass no, & dönd wild!
lg
Paul 1193595240000
Hello Lil Sis and Lil Michelle.

Looks like you are having a great time and I am now jealous looking at the Tigers. Hope you didnt get to biten by the Mosiquetos on the night train to Chang Mai.Thanks for the wine,I was really upset because when I opened it to drink with Livia it had cork. Take care x
Antwort des Autors: we h a t e moskitos!!!
anonym 1193586770000
Hey salüü ihr beidä!!

uiii, da wird mär glatt mega niidisch uf eu, wänn mär so die föteli ahluegt und dä bricht liest!! *g* ou jöö, so äs tigerbaby het ich also au gern mal i dä armä... ;o))
hebet eu sorg und hoffentlich gits bald wieder meh föteli! *g*
cheerio,
Yasi
Irène 1193394131000
Ciao spätzli
"Kochkurs"!! würde ich auf reisen sicher auch machen.(zeit ist bei euch ja kein thema.
Erinnerst du dich noch an die "Schupfnudeln"?, werde es am wochenende austesten.
Baci Irène
Antwort des Autors: mhhh sofein, und ich chan noed probiere schmatz
anonym 1193325578000
Hi Deni,

Heute hat mir dein Mami eine schöne "Friese" gemacht.
Sehe nun toll aus. Hoffe es geht euch beiden gut und weterihin viel Vergnügen

Uschi

Irène 1193306688000
hey ihr weltenbummler
fast ein bisschen neidisch verfolge ich eure Reise. Im dicken nebel von luzern kann man nur träumen von sonne und abenteuer. baci irène
edith & roli 1193250587000
hi ihr zwei schaetzli, die fotos sind super. heute habe ich computerkurs das ich euch schreiben kann geht doch schon ganz gut oder ?wann verläst ihr thailand? bei uns ist es bissig kalt und wir wären so gern bei euch an der wärme.nächste woche ist meine o.p.und dann habe ich soooo viel zeit euch zu schreiben .ich bin in gedanken bei euch und freue mich auf antwort.i love you and looking forward to bali many kisses mami& roli
annika 1193213198000
jööö die herzige tiegerli cooli fotis!ihr werdet vermisst da!brr sisch so chalt ganz en dicke kuss
sarah 1193147297000
hey ihr zwei hübshen!!! shön händers... gseht uf jede fall so us. wär au gern a euere stell. abr wer sho nöd wünsh eui wiiterhin vil fun, passed uf eui uf und lönds krache... rock on!

sarah
jan 1193130866000
hey deeenjaa

wünsch dir vill spass uf de reis.chunnsch gsund
wieder hei und kei seich
n schmatz
jan
sophia 1193125543000
he denjlein
hei ei ei da wird man ja gelb vor eifersucht...
hoff eure reise geht so hammer weiter.ich sitz jetzt wieder in den gähnend langweilgen hörsaal.
schmatz dini sophia
Marco 1193124372000
hehe, d'michèle und denja am grossi tiger streichle und chlini hünd ässe... so isch rächt! au wenn's chli weh tuet, wüssed mir glaubs eui geduld z'schätze fürs föteli-ufelade. ziit händer ja gnueg... cheers & wiiterhin vil spass
Edith & Roli 1193120788000
hoi ihr zwei weltenbummler
schön dass ihr eure reise so geniessen könnt und schon so viele tolle erlebnisse hattet. wenn ich das gästebuch lese, wisst ihr ja bereits schon alles was hier läuft.
edith wird am 30. operiert und wird dann viel zeit haben um euch zu schreiben.
alos, geniesst es weiterhin und viele liebe grüsse aus dem kalten luzern
e&r
Nati 1192974739000
Hey mini Thai-Girls

isch nöd emale e Wuche ume und ihr händ scho so viel zum verzele, huii...so cool, ja so muess es au si.

Wie ihr bereits vo vielne da kört händ, isch es bi eus scho recht chalt worde Da chamer uf eu 2 nur nidisch si mit Temperature über 30 Grad.

Also witerhi gaaaaanz vieli super-cooli Erläbnis und hebet eu Sorg.

Muaaaaa
Steffi 1192907478000
Hello Mädels,
Wiä ich läse, sind ihrs total am gnüsse! Recht händer! Bi eus isch es nämli recht chalt worde, aber das isch au nöd so schlecht, bald gats ab ufs board! Doch irgendwiä beniede ich eu glich es bitz und bi au chli trurig, dass ihr so lang weg sind! Wünsch eu ganz viel spass und no en gruess am fabian! küsschen, steffi
claudia 1192861893000
hoi ihr schmooees
haette euch also gerne noch alles gute fuer eure reise gewuenscht..also persoenlich meine ich : )...raecht geili aktion wo ihr da machet hehe. bin grad in bali und bin so iversuechtig uf eui, da ihr jetzt sooo lang choend voll sgeile zueg erlebe ...hihi. wuensche euch jetzt schon vill spass wenn ihr mit zug und bus durch die pampa faehrt...in indonesien ist es der toooooot...weil die leute sooo fest stinken...und aussehen wie affenmenschen die nichts besseres zu tun haben als sich die ganze zeit an den fuessen zu halten. have fun...
adeeee
Oma Hauser 1192817101000
Ist er nun eine Sie oder Sie ein Er ? Habt Ihr das noch herausbekommen ? Bi üs esch es grad no öppe 5 Grad, de Schnee grüesst vom Pilatus. Mit Gruss und Daumendruck !Oma und Suter's
Antwort des Autors: wir tendieren stark zu einem ER. sehr schwierig kuessli ps: waren heute die tieger streicheln, soo herzigs sinds, joehh..
Marco Suter 1192735434000
Hoi Denja
Ech wönsche der alles guete uf dinere Reis.

MFG
Conny 1192539282000
ihr seid die besten, die grössten, die schönsten und die tollsten! u girls rock!
Oma Hauser 1192473276000
Hallo Denia. D'Oma und mier säget dir tschau für fascht es Jöhrli und wünsched dir viel Spass und Glück und Fun. Pass uf vor de wilde Tier (und wilde Manne)!!!!!Heb d'Ohre stief !
Antwort des Autors: danke vil vil mal, wirde ganz feschd uf mich ufpasse und oft oft a oi daenke. vili tuusig kuessli na us de schwiiz, denja
caro 1192437927000
hey ihr süssen, ooh geil freu mi scho eui reis uf de site z verfolge! hey macheds guet und gnüssed ganz ganz fescht! wird üch vermisse und denja-maus es ganzes jahr ohni fonue, haha muaaaaaaaa
annika 1192430255000
hoi ihr süssen!viel spass aber mir gsehnd ois ja morn no!küsse küsse
sabii 1192425105000
heyyyyy dennjjjaa

ich wünsch där viel spass bim reise und have fun...
srosettli 1192411674000
ich au ich au ich au ich au
Nati 1192393358000
Heeeeeeey mini Zuckerbonene

gli gli gahts los, ich wünsch euch es super Jahr !
Hebet eu Sorg....
Wird eui spanendi Ziit uf däre Site verfolge.
Aaaaber sicher

Muaaaaaa